• 0

Productwebsite van de Tiller

Omschrijving van je concept:

We hebben gaandeweg een website ontwikkeld voor het promoten van ons product de Tiller.

 

Website van de Tiller

 

Het hoofddoel is om zoveel mogelijk potentiele gebruikers te attenderen op ons product en ze te motiveren kontakt op te nemen. We gebruiken de website als tool om bekendheid en daardoor omzet te generen. De website moet dienen om de werking goed uit te leggen daar de Tiller een volledig nieuw concept is en de werking niet regulier is.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben specials voor de Tiller ontwikkeld zodat hij inzetbaar is in meerder branches. Hiervoor zijn filmpjes gemaakt en teksten geschreven en vertaald naar op dit moment drie talen. Ikzelf heb de content van de website bepaald en de website is gemaakt door mijn dochter Laura.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We willen alle tilproblemen die er in de wereld zijn en door middel van de Tilller mogelijk zijn op te lossen traceren. We willen de website daarbij als belangrijkste communicatiemiddel laten fungeren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De Tiller is een uniek product met speciale eigenschappen waardoor hij in gebruik nieuwe mogelijkheden biedt, maar die nog niet bekend zijn bij potentiele gebruikers en hun leidinggevenden. Deze website probeert een goede uitleg van het gebruik te geven in tegenstelling tot veel productwebsites waar vaak alleen pure productinformatie op te vinden is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Goede tips hoe de boodschap overkomt, en of hij overkomt. Suggesties op de websitegebruikersvriendelijkheid en vormgeving. Hoe we meer traffic zouden kunnen genereren. Of er marketingtechnisch nog tips zijn.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Herman,

 

ik weet niet of Tiller wel zo'n een geslaagde naam is als je internationaal met het product wil gaan. In het Engels betekent het "helmstok" (wel een leuke referentie naar je naam :-)), "uitloper" (van een bloem) of "akkerbouwer".

 

De website vindt ik op het eerste oog zeer geslaagd. Mijn complimenten! Een aantal bemerkingen heb ik toch:

 

- Persoonlijk zou ik op de startpagina de video rechts plaatsen, en de tekst links. Geld eigenlijk ook voor de andere paginas. Komt voor mij als bezoeker beter en natuurlijker over.

- Beeldkwaliteit van je logo en header zijn super. Maar de kwaliteit van je telefoonnummer in de header maakt de goede indruk snel minder.

- De vlaggen die je gebruikt zijn naar mijn mening zeer onpassend bij de rest van het design. Dit in combinatie met je telefoon nummer maken de indruk naar mijn persoonlijke mening minder professioneel.

- Vindt het super dat je het logo van je video producent zo prominent in beeld heb, maar kan dit niet gewoon een keer onder een tab partners, of gewoon minder opvallend? Hun logo neemt op je startsite meer plaats in dan die van jezelf :-)

- Als ik een link vindt met de titel "Wat kost de Tiller?", dan verwacht ik daar ook een prijs(indicatie) te zien. Dit is zeer misleidend.

- Ik zie nergens informatie over hoe ik een Tiller kan bestellen. Dat is toch een van de belangrijkste dingen.

- "How did the Tiller® come about?" is welliswaar een correcte vertaling van "Hoe is de Tiller ontstaan?", het is niet iets wat zo in het Engels gebruikt wordt. Een aantal van deze letterlijke vertalingen zijn in de Duitse en Engels versie te vinden (heb nog niet in een franstalig land gewoond, dus daar durf ik geen uitspraak over te doen :-)). Bijvoorbeeld: lifting injuries = injuries caused by lifting.

 

Veel succes!!!

 

Henrico

Link naar reactie
  • 0

Leuke website van een prima innovatie. Twee snelle opmerkingen:

1. in het prominent geplaatste filmpje lijkt de Tiller ® staand en los vervoerd te worden. Ken denk ik niet.

2 de Tiller ® zou veel groter getoond kunnen worden op deze productwebsite (paginahoogte heb je).

 

Eens met de voorgaande opmerking over de 'grap' met de prijs. Noem misschien toch een stuksprijs (leaseprijs?) en offertemogelijkheid vanaf x stuks. Pon heeft Gazelle gekocht, misschien willen ze dit ding ook wel verkopen naast Transporters en delivery vans. Zo'n partij kan ook lead user zijn.

 

Misschien kun je lijntekeningen gebruiken om de website wat technischer of grafischer te krijgen. Wordt het ding als geassembleerd of als bouwpakket geleverd? Met of zonder instructeur?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De website oogt zeer goed!

 

Ik zou zelf een extra link maken met 'awards / reviews / media' of iets dergelijks en daar alvast die gouden medaille showen in plaats van die wat vage afbeelding onder de video.

 

Ten aanzien van de vlaggen, als je wisselt tussen de verschillende talen op de contact pagina dan wordt het contact formulier een rommeltje / niet meer strak uitgelijnd.

 

Biedt je overigens ook meertalige response, beheersen jullie al die talen?

Link naar reactie
  • 0

Hallo Herman,

 

Een paar opmerkingen:

 

- ik zou de video niet automatisch starten als ik op je site kom, dat schrikt veel mensen af, zeker omdat er geluid bij zit en dat komt niet altijd en overal op een geschikt moment

- door het "r" tekentje achter Tiller (wat overigens niet leesbaar is) krijg je een wisselende regelafstand, wat onrustig oogt en niet prettig leest

- maak op je contactpagina duidelijk welke velden verplicht zijn en maak het "Opmerkingen" veld groter, daar heb je alle ruimte voor en het vult prettiger in

- je spreekt je bezoeker wisselend aan met "u" en "je", maak dat consistent (ook in de foutmeldingen op je contactpagina)

- vermeld je KvK nummer (is verplicht)

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Denkbare oplossingen:

- video zonder geluid en zonder automatisch afspelen

- video naar productpagina

 

De opmerkingen over de positionering van de tekst en beelden en de nieuws/media/prijzen-sectie zijn ook belangrijk. Waar laat je klanten aan het woord? Echte testimonials uit verschillende branches. Ander toepassingsgebied: DHZ/bouwmarkten en tuin(bouw)-/hoveniersbedrijven. Verhuurbedrijven?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Sorry, meteen weggeklikt vanwege muziek/geluid.

 

Vaak kan dit inderdaad irritant zijn, zeker als het scherm vullend gebeurt. In dit geval stoort het mij zeker niet en toch trekt het meteen de aandacht en laat het direct zien waar het om gaat, dan heb je de A en I van AIDA al te pakken...

 

Schermvullend geluid? ???

 

Het is gruwelijk storend!

In dit geval had ik zelf muziek opstaan en wens dus absoluut niet daar doorheen het riedeltje van iemand anders te horen. Maar ik kan nog meerdere situaties opsommen waarom het niet gewenst is.

Een goede webdesigner weet dat dit absoluut "not done" is, deze is hier dus duidelijk niet aan te pas gekomen.

Link naar reactie
  • 0

Sorry, meteen weggeklikt vanwege muziek/geluid.

 

Vaak kan dit inderdaad irritant zijn, zeker als het scherm vullend gebeurt. In dit geval stoort het mij zeker niet en toch trekt het meteen de aandacht en laat het direct zien waar het om gaat, dan heb je de A en I van AIDA al te pakken...

 

Schermvullend geluid? ???

 

Het is gruwelijk storend!

In dit geval had ik zelf muziek opstaan en wens dus absoluut niet daar doorheen het riedeltje van iemand anders te horen. Maar ik kan nog meerdere situaties opsommen waarom het niet gewenst is.

Een goede webdesigner weet dat dit absoluut "not done" is, deze is hier dus duidelijk niet aan te pas gekomen.

 

Schermvullend ja, of je moet je PC aan je audio set hebben gekoppeld voor een kamervullend geluid ;D.

 

De rest is overigens subjectief, zoals gezegd, ik heb daar persoonlijk geen last van, alleen als een dergelijke presentatie opeens volledig mijn scherm vult zodat ik mijn navigatie 'kwijt' ben vind ik het irritant. Als het geluid uit staat wordt niet meteen de aandacht naar de video getrokken, terwijl je dit als ondernemer misschien juist wel wil bereiken... De bezoeker kan ook eenvoudig het geluid bij de video dempen.

 

Ook 'een goede webdesigner' is een zeer vaag begrip, ik ken een website die al sinds 1999 een ongewijzigde vormgeving heeft (en dat zie je ook), dit is in de betreffende branche de meest succesvolle webshop met > 30.000.000 euro omzet. Deze branche kent heel veel online concurrentie met de meest 'fraaie' en moderne website ontwerpen maar die kunnen amper concurreren...

Link naar reactie
  • 0

Mensen alvast bedankt voor alle reacties. Komend weekend zal ik op diverse ervan reageren. Mijn dochter zal op de websitedetails reageren.

Een ding wil ik wel alvast zeggen. De keuze om het filmpje direct te starten en de muziek erbij zijn van mij. Daar heeft de webdesigner gewoon opdracht toe gekregen. Of dit goed is of niet zal ik in mijn afwegingen meenemen. Ik heb de site hier in dit topic neergezet om dit soort feed back te krijgen. Ter informatie: we hebben het laatste jaar circa 600 bezoekers per maand waarvan 72% nieuwe bezoekers die gemiddeld twee en een halve minuut onze site bezoeken.

Link naar reactie
  • 0

Schermvullend ja, of je moet je PC aan je audio set hebben gekoppeld voor een kamervullend geluid ;D.

 

Erg vage reactie, we hebben het hier over een website die meteen geluid weergeeft en niet over het feit dat de website schermvullend rendert.

Wat heeft schermvullend met geluid te maken?

 

 

De rest is overigens subjectief, zoals gezegd, ik heb daar persoonlijk geen last van, alleen als een dergelijke presentatie opeens volledig mijn scherm vult zodat ik mijn navigatie 'kwijt' ben vind ik het irritant. Als het geluid uit staat wordt niet meteen de aandacht naar de video getrokken, terwijl je dit als ondernemer misschien juist wel wil bereiken... De bezoeker kan ook eenvoudig het geluid bij de video dempen.

 

 

Het is niet subjectief. Het feit dat jij er geen last van hebt wil, buiten dat je er een eenzijdige kijk op hebt, verder niets zeggen.

Het gaat erom dat er diverse voorkomende situaties zijn waarbij de bezoeker van de website zich in kan bevinden. In veel gevallen is ongevraagd geluid absoluut niet welkom en als je klantvriendelijk wil zijn vermijd je dus deze situatie.

 

 

Ook 'een goede webdesigner' is een zeer vaag begrip, ik ken een website die al sinds 1999 een ongewijzigde vormgeving heeft (en dat zie je ook), dit is in de betreffende branche de meest succesvolle webshop met > 30.000.000 euro omzet. Deze branche kent heel veel online concurrentie met de meest 'fraaie' en moderne website ontwerpen maar die kunnen amper concurreren...

Krijg je een bak geluid over je heen als je deze website opent?

 

What's your point?

Link naar reactie
  • 0

Erg vage reactie, we hebben het hier over een website die meteen geluid weergeeft en niet over het feit dat de website schermvullend rendert.

Wat heeft schermvullend met geluid te maken?

 

Ik heb het nogmaals gelezen en het is inderdaad een vage reactie van mijn kant. Waarschijnlijk heb ik 'gelezen' dat je het irritant vond dat de video meteen begon te spelen, maar het gaat je alleen om het geluid, excuus.

 

Het is niet subjectief. Het feit dat jij er geen last van hebt wil, buiten dat je er een eenzijdige kijk op hebt, verder niets zeggen.

Het gaat erom dat er diverse voorkomende situaties zijn waarbij de bezoeker van de website zich in kan bevinden. In veel gevallen is ongevraagd geluid absoluut niet welkom en als je klantvriendelijk wil zijn vermijd je dus deze situatie.

 

Het feit dat ik er geen last van heb betekent dat er genoeg anderen ook geen last van hebben, ik ben namelijk niet uniek. Niet iedereen zit muziek te luisteren via zijn pc, als dat muziekje (uiteraard in combinatie met die video) niet automatisch begint te spelen zal ik waarschijnlijk niet meteen die video bekijken maar eerst wat lezen. Als de verkopende partij een goede video weet te maken kan dit effectiever/sneller de interesse wekken dan droge tekst en afbeeldingen. In dat geval is het dus belangrijk om de bezoeker maar even te irriteren/triggeren. Dat gezegd hebbende, er zijn natuurlijk mooiere oplossingen zoals hier.

 

Krijg je een bak geluid over je heen als je deze website opent?

 

Nee.

 

What's your point?

 

My point is dat een webdesign volgens de 'huidige standaarden' geen garantie hoeft te zijn voor een goed converterende website. Die website die ik bedoel ziet er uit als een schreeuwerige reclamefolder, 20+ lelijke kleuren en 60+ producten uitgestald op de voorpagina, gemaakt met MS Frontpage. Een 'goede' webdesigner zou vanuit zichzelf nooit met een dergelijk ontwerp komen omdat hij/zij binnen de huidige standaarden ontwerpt.

 

Maar goed, je kan natuurlijk ook gewoon een tijdje testen met en zonder automatisch starten van het geluid...

Link naar reactie
  • 0

Mensen alvast bedankt voor alle reacties. Komend weekend zal ik op diverse ervan reageren. Mijn dochter zal op de websitedetails reageren.

Een ding wil ik wel alvast zeggen. De keuze om het filmpje direct te starten en de muziek erbij zijn van mij. Daar heeft de webdesigner gewoon opdracht toe gekregen. Of dit goed is of niet zal ik in mijn afwegingen meenemen. Ik heb de site hier in dit topic neergezet om dit soort feed back te krijgen. Ter informatie: we hebben het laatste jaar circa 600 bezoekers per maand waarvan 72% nieuwe bezoekers die gemiddeld twee en een halve minuut onze site bezoeken.

 

In mij ogen zijn de belangrijkste reeds genoemde opmerkingen:

- het zou beter zijn als de video niet automatisch start

- ik zie geen prijs(indicatie) en het is mij niet snel duidelijk hoe en/of waar ik het product kan bestellen

Link naar reactie
  • 0

Niks meer van vader of dochterlief vernomen alhier... hebben jullie nog aanpassingen verricht n.a.v. de opmerkingen op HL?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Op het eerste gezicht een nette website, echter mis ik wel web 2.0 gevoel. Het oogt voor mij als een wat oudere website. Dit komt met name door het vele tekst gebruik. De menu opties ogen als tekst, terwijl het tegenwoordig meer hot is om er echt knoppen van de maken.

Ik zou de video niet automatisch laten afspelen, dit kan irritatie opwekken. Denk bijvoorbeeld aan mensen op kantoor die de website openen, iedereen is dan direct afgeleid. Ik zie dat jullie de JW player hebben gebruikt alleen hiervoor niet wilden betalen, hierdoor staat er een JW logo in beeld, ik zou toch een licentie kopen om zo dat logo weg te krijgen. Dat staat gewoon wat netter.

Ik vind dat je beginpagina de Goal to action mist. Plaats ergens een goed opvallende oranje knop waarmee de gebruiker informatie kan opvragen oid. Ik denk dat je momenteel vrij veel leads mis loopt door een slechtere CTA.

Ik vind de vlaggen te prominent in beeld staan, deze zou ik een stuk kleiner maken. Je kan tegenwoordig zien waar gebruikers vandaan komen en aan de hand van de afkomst de goede taal serveren.

Ik zou boven het telefoonnummer een tekst opnemen, iets in de trend van 'Bel ons voor meer informatie', de gebruiker zal dan net sneller de telefoon pakken.

Op SEO gebied zijn je meta tags niet goed ingesteld, de code is niet semantisch maar over het algemeen redelijk netjes.

Je kopjes gebruik op de pagina is goed, ik zou alleen wat meer zoektermen in de kopjes verwerken.

 

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

als ik een site open waarvan direct een geluidje begint te spelen klik ik de site normaal gesproken direct weg. Als ik de site echt moet bezoeken begint het dus al met een portie irritatie.

 

Persoonlijk vind ik het bijzonder irritant als ik niet gewoon direct de prijs kan zien. Ik zou graag direct willen weten of een dergelijk apparaat 500 dan wel 10.000 euro kost. Als het er niet bijstaat ga ik er eigenlijk al vanuit dat het het laatste is. En dus voor mij al niet meer interessant.

 

Ik neem aan dat het ding op een accu werkt? Ik zou graag willen weten of je er een dag mee kan werken, of dat je hem constant moet opladen. Wat zijn de kosten van opladen etc etc. Oftewel een beetje uitgebreidere technische omschrijving.

 

 

Hier: famfamfam.com heb je trouwens al mooiere vlaggen.

 

 

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 1

Terug van vakantie hier onze reactie op jullie nuttige inbreng.

 

Allereerst het veelgenoemde muziekje. Ik heb bewust gekozen voor de aanpak direct met het filmpje te starten en de muziek te laten horen. We verwijzen via tientallen kanalen naar het nog onbekende product de Tiller. Door direct aandacht te vragen voor de werking hebben we al vele geïnteresseerden weten te "vangen". Dat er ook mensen zijn die direct afhaken is logisch, maar zelfs dan blijft het vaak "hangen". Ik beschouw (misschien ten onrechte) internet als een beurs. Mensen lopen langs en hebben maar een kwart tot een halve seconde jouw product in beeld. Door muziek, beweging, actie kun je de aandacht proberen te vangen. Op beurzen werken we zelfs met een vierdelig scherm, waar er op elk moment wel een toepassing aan het werk te zien is. Sinds we dit doen is het aantal mensen dat aandachtig bij onze stand blijft hangen verdubbeld. Dus dit blijven we voorlopig op de website ook doen: direct met de film en muziek starten.

 

We hebben om deze reden ook het filmpje links op het scherm gezet. De tekst is dus minder belangrijk. Als mensen de werking zien en geboeid raken duiken ze wel in de tekst. De grootte van het plaatje van de Tiller is daarom ook wat bescheidener. De film moet het doen.

 

De naam Tiller is ook bewust gekozen. Het heeft in ons land een dubbel betekenis. Oplichter en optiller. Ook hier werkt de negatieve bijklank van de eerste betekenis als geheugensteun. Ik voel me een beetje Tedje van Es en Jacobse, als er boven mijn stand staat: Tiller bv uit Den Haag. :) Zodra je in het buitenland komt is Tiller in bijna alle talen een helmstok. Een stuurhulp voor bediening van het roer van een schip. De bediener van een Tiller is in ook weer bijna al die talen een helmsman. In Amerika is een Tiller een tuinfreesmachine. Al met al zorgt dit ervoor dat we behoorlijk wat bezoekers op de website krijgen die om een andere reden op het woord Tiller zoeken. Er zitten heel wat professionals bij die ook zwaar tilwerk hebben. Scheelt mij 1.25 euro per klik in Google adwords. ;)

 

Onze partner, die het product fabriceert en distribueert (Matadorbv) hebben we een prominente plek gegeven op onze homepage, omdat blijkt dat dat een fabricagebedrijf is die ons merk omhoog heeft getrokken in de wereld van de handling. Zeg maar de Mercedes onder de handlingapparatuur fabrikanten. Op beurzen werkt dit zo, dus de verwachting is dat dit op de website ook zo zou kunnen werken. Het schept vertrouwen in ons product.

 

Wat betreft de opmerkingen over de vertalingen hebben we ons vertaalbureau de opmerkingen doorgespeeld. Waar nodig zullen ze worden aangepast.

 

De opmerking dat we geen prijs noemen bij : "wat kost de Tiller" is tweeledig. Ten eerste willen we het accent leggen op dat het apparaat gewoon meer opbrengt dan hij kost als je er goed over nadenkt. Hij bespaart rugklachten en je hebt vaak minder mensen nodig om de klus te klaren. Ten tweede is er eigenlijk geen zinnige schatting van te geven wat hij werkelijk kost. Tot nu toe verkopen we ze (afhankelijk van de uitvoering) in Nederland tussen de drie en de vijfduizend euro. Mensen die hem nodig hebben, hebben nog niet eenmaal over de prijs onderhandeld. Ook is hij vanwege transportkosten, invoerheffingen en importeur/dealers in alle landen anders geprijsd. Soms loopt de prijs hierdoor op tot het dubbele. In andere lage lonen landen wordt het apparaat waarschijnlijk als bouwpakket geleverd, waardoor er weer assemblage, importheffingen en transportkosten worden gedrukt. Omdat de klanten direct deze prijzen in de verschillende landen zouden kunnen zien en vergelijken zou er een enorme verwarring kunnen ontstaan. We hebben wel de mogelijkheid tot het opvragen van een offerte toegevoegd onder dit tabje.

 

Wat betreft de "vage" medaille: hier wordt aan gesleuteld.

 

Als je wisselt tussen talen gaat dit overal goed, behalve op de contactpagina. Dit is ons bekend is zal mogelijk worden opgelost, maar dit heeft op dit moment niet onze prioriteit. Mensen die op deze pagina komen, wisselen hier eigenlijk nooit van taal. De website opent nu in de ingestelde taal van de browser. We kunnen in alle aangeboden talen (op dit moment zes en het worden er op korte termijn achttien) response bieden, omdat we werken met een internationaal opererend distributiebedrijf. Er zijn in alle aangeboden talen mensen werkzaam bij dit bedrijf.

 

Wat betreft consistentie in het aanspreken van de bezoeker (je en U)zullen we de boel gaan aanpassen in de nabije toekomst. Dit is overigens in elke taal weer anders. De vertalingen worden allen vanuit de Engelse versie gedaan dus in andere talen zal het wel loslopen.

 

De velden en verplichtingen in de contactpagina zullen we binnenkort onder de loep nemen en hierin de nodige zaken aanpassen.

 

Wat betreft verplichting BTW en KVK nummer op de site zullen we het e.e.a. nazoeken en eventueel aanpassen.

Zodra we beschikken over voldoende testimonials/ klantervaringen/ referenties gaan we hier iets mee doen. Tot nu toe hebben we nog maar enkele grotere bedrijven als klant. (TNO, Siemens, KLM Airfrance , MAN , ECN )

 

De Tiller is bij 2200 professionele dealers over de gehele wereld te verkrijgen waarvan er bijna 1100 in Nederland zitten. Het is niet doenlijk om deze allemaal te gaan benoemen. Via ons contactformulier of een klik op het logo van Matadorbv kun je snel te weten komen waar hij te koop is.

 

Wat betreft de door ons gebruikte JW player. In de nabije toekomst wordt het filmpje gestreamed zodat het ook op Apple is af te spelen.

 

De technische details zijn beperkt zichtbaar. Als je echter doorklikt zijn ze tot in detail te vinden. Ook hoe vaak je de batterijen moet opladen. Zelfs de gebruiksaanwijzing is te downloaden. De site dient echter voornamelijk mensen voor het product te interesseren. Voor mensen die het product technisch moeten doorvorsen ivm reparatie oid is er een uitgebreide mogelijkheid alle kennis te verkrijgen via een specifieke website. Ook gebruikers kunnen direct contact opnemen met ons via een QRcode aangebracht op de Tiller

 

In ieder geval hartelijk bedankt voor jullie opbouwende reacties.

 

Groet herman en Laura

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.