Ik heb een probleempje met het opbergen van bepaalde producten in mijn magazijn.
Altans een probleem... wel als ik ruimte optimaal wil gebruiken.
situatie is als volgt:
ik heb stellingen staan waarvan de plankoppervlakte 97cm breedt is en 40cm diep
Ik heb producten (lingerie) waarvan er grofweg 3 formaten doosjes zijn (soort van stevige plastig insteek hoezen)
breedte x hoogte x diepte (mm)
160 x 220 x 15 (wil ik er 5 naast elkaar op plank zetten)
190 x 260 x 15 (wil ik er 4 (liefst zelfs 5) naast elkaar op plank zetten)
230 x 400 x 15 (wil ik er 4 naast elkaar op plank zetten)
ik heb daarvoor echter bakken nodig om dit erin te zetten (komen dan 3 tot 5 verschillende producten achter elkaar in zo een bak met een harde plaat ertussen met artikelnummer die er net bovenuit steekt).
Ik kan echter maar geen geschikte bakken vinden die aan deze maten voldoen.
Heb zowel gezocht naar plastic magazijnbakken als dozen maar breedte x lengte x hoogte verhoudigen zijn steeds niet goed. (bakken moeten voor beetje ondersteuning ongeveer 150 mm diep zijn en voor optimale gebruik van planken dus zo dicht mogelijk tegen de 400 mm lang (van voor naar achter).
Wie heeft er ervaring met opberg matterialen die aan mijn eisen zouden voldoen of een ander geniaal idee om dit soort producten in magazijn op te bergen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik heb een probleempje met het opbergen van bepaalde producten in mijn magazijn.
Altans een probleem... wel als ik ruimte optimaal wil gebruiken.
situatie is als volgt:
ik heb stellingen staan waarvan de plankoppervlakte 97cm breedt is en 40cm diep
Ik heb producten (lingerie) waarvan er grofweg 3 formaten doosjes zijn (soort van stevige plastig insteek hoezen)
breedte x hoogte x diepte (mm)
160 x 220 x 15 (wil ik er 5 naast elkaar op plank zetten)
190 x 260 x 15 (wil ik er 4 (liefst zelfs 5) naast elkaar op plank zetten)
230 x 400 x 15 (wil ik er 4 naast elkaar op plank zetten)
ik heb daarvoor echter bakken nodig om dit erin te zetten (komen dan 3 tot 5 verschillende producten achter elkaar in zo een bak met een harde plaat ertussen met artikelnummer die er net bovenuit steekt).
Ik kan echter maar geen geschikte bakken vinden die aan deze maten voldoen.
Heb zowel gezocht naar plastic magazijnbakken als dozen maar breedte x lengte x hoogte verhoudigen zijn steeds niet goed. (bakken moeten voor beetje ondersteuning ongeveer 150 mm diep zijn en voor optimale gebruik van planken dus zo dicht mogelijk tegen de 400 mm lang (van voor naar achter).
Wie heeft er ervaring met opberg matterialen die aan mijn eisen zouden voldoen of een ander geniaal idee om dit soort producten in magazijn op te bergen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32683-opberg-probleem-magazijn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag