..maar nu verder! LIVE-ON heb ik al een jaar op de plank liggen. Ik heb het bij wat mensen aangeboden, maar het is niet makkelijk van de grond te tillen. Het bouwen van een grote website, reclame, naamsbekendheid. Willen jullie eens naar mijn concept te kijken. Ik heb om het grijpbaar te maken er vooral wat vragen bij.
Waar gaat het om:
LIVE-ON is als opzet voor een internetcommunity bedoeld: om on-line eeuwig te leven :)! En dat wil ik bewerkstelligen door mensen binnen een website een profiel te geven waar ze van zichzelf een totaalbeeld kunnen scheppen.
Je eigen Live-on profiel waar je omgeving, je vrienden. je kinderen altijd weer naar kunnen klikken. Met al je foto´s, je ideeën, je sterkste, je beste momenten, je reizen. Voor altijd online , je wordt nooit meer vergeten. Gegarandeerd 100 jaar on-line (dat is best af te spreken met een grote provider).Dit is volgens mij een beeld dat veel mensen aanspreekt: over 100 jaar nog aanklikbaar te zijn , dan nog interessant voor je kleinkinderen, dan zelfs voor sociologisch onderzoek, en veel meer. Geen dor graf, maar boven het graf uit, leef je!
Het zou dus een online community willen worden, een soort Facebook, het heeft misschien wel die potentie. Maar dan geen communicatief netwerk, maar een op te bouwen soort persoonlijk monument, iets waar je telkens weer een steentje aan bijdraagt. Of laat bijdragen, door anderen. Beschrijf je eigen leven, je idealen, jezelf. (Of laat het beschrijven door anderen, een journalist/ fotograaf kan ook een levensboek van je maken en via Live-on online zetten – dit wordt al wel aangeboden, maar het kan veel breder)
• Het is een idee, waar ik een paar bladzijden invulling aan heb gegeven. Bij interesse stuur ik dit uitgebreid deels Engelstalig concept graag toe . Maar wat is nu de volgende stap? Nog verder het concept uitdiepen, er een vorm voor zoeken? Het bouwen van een website is te veelomvattend, ik zie me dat niet organiseren. Waar zou ik het onder kunnen brengen? Ik denk aan een internetbedrijf, Hyves, Facebook misschien. Of is het bij Dela beter onder de pannen? Dat vind ikzelf niet zo aantrekkelijk, want het is niet de Dood maar het Leven dat je probeert te vangen in een profiel. Hebben jullie, beter nog, een ander idee?
• Anderen, waaronder de KvK vinden het bovenstaande te ongestructureerd, maak eens en bedrijfsopzet, zeggen ze. Stuur bijvoorbeeld alle zorginstellingen, zieken en bejaarden een mailing, dan heb je al een bedrijf. Dat is een concreet idee, maar een internetcommunity vind ik wel veel levender. Maar daar kan ik de vingers niet achter krijgen.
• Ik wil het idee niet verkopen zonder er zelf bij betrokken te blijven– ik wil het liefst een soort motortje van het geheel blijven, een stuurman binnen een op te richten bedrijf of als deel van een groter bedrijf. Of zelf als internetondernemer, ik wil er best in investeren. Welke mogelijkheden – if any- zien jullie hiermee? Bij deze nodig ik internetondernemers graag uit om deel te nemen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henryy
henryy
..maar nu verder! LIVE-ON heb ik al een jaar op de plank liggen. Ik heb het bij wat mensen aangeboden, maar het is niet makkelijk van de grond te tillen. Het bouwen van een grote website, reclame, naamsbekendheid. Willen jullie eens naar mijn concept te kijken. Ik heb om het grijpbaar te maken er vooral wat vragen bij.
Waar gaat het om:
LIVE-ON is als opzet voor een internetcommunity bedoeld: om on-line eeuwig te leven :)! En dat wil ik bewerkstelligen door mensen binnen een website een profiel te geven waar ze van zichzelf een totaalbeeld kunnen scheppen.
Je eigen Live-on profiel waar je omgeving, je vrienden. je kinderen altijd weer naar kunnen klikken. Met al je foto´s, je ideeën, je sterkste, je beste momenten, je reizen. Voor altijd online , je wordt nooit meer vergeten. Gegarandeerd 100 jaar on-line (dat is best af te spreken met een grote provider).Dit is volgens mij een beeld dat veel mensen aanspreekt: over 100 jaar nog aanklikbaar te zijn , dan nog interessant voor je kleinkinderen, dan zelfs voor sociologisch onderzoek, en veel meer. Geen dor graf, maar boven het graf uit, leef je!
Het zou dus een online community willen worden, een soort Facebook, het heeft misschien wel die potentie. Maar dan geen communicatief netwerk, maar een op te bouwen soort persoonlijk monument, iets waar je telkens weer een steentje aan bijdraagt. Of laat bijdragen, door anderen. Beschrijf je eigen leven, je idealen, jezelf. (Of laat het beschrijven door anderen, een journalist/ fotograaf kan ook een levensboek van je maken en via Live-on online zetten – dit wordt al wel aangeboden, maar het kan veel breder)
• Het is een idee, waar ik een paar bladzijden invulling aan heb gegeven. Bij interesse stuur ik dit uitgebreid deels Engelstalig concept graag toe . Maar wat is nu de volgende stap? Nog verder het concept uitdiepen, er een vorm voor zoeken? Het bouwen van een website is te veelomvattend, ik zie me dat niet organiseren. Waar zou ik het onder kunnen brengen? Ik denk aan een internetbedrijf, Hyves, Facebook misschien. Of is het bij Dela beter onder de pannen? Dat vind ikzelf niet zo aantrekkelijk, want het is niet de Dood maar het Leven dat je probeert te vangen in een profiel. Hebben jullie, beter nog, een ander idee?
• Anderen, waaronder de KvK vinden het bovenstaande te ongestructureerd, maak eens en bedrijfsopzet, zeggen ze. Stuur bijvoorbeeld alle zorginstellingen, zieken en bejaarden een mailing, dan heb je al een bedrijf. Dat is een concreet idee, maar een internetcommunity vind ik wel veel levender. Maar daar kan ik de vingers niet achter krijgen.
• Ik wil het idee niet verkopen zonder er zelf bij betrokken te blijven– ik wil het liefst een soort motortje van het geheel blijven, een stuurman binnen een op te richten bedrijf of als deel van een groter bedrijf. Of zelf als internetondernemer, ik wil er best in investeren. Welke mogelijkheden – if any- zien jullie hiermee? Bij deze nodig ik internetondernemers graag uit om deel te nemen!
groeten henri van rooy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32789-live-on-een-internetcommunity-met-de-potentie-van-facebookwie-doet-mee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag