Het concept is een (handige en overzichtelijke) website voor liefhebbers van Turkse recepten: www.turksekok.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Bijna 50 recepten gemaakt, gefotografeerd en op de website geplaatst met uitgebreide foto's inzake hoe een gerecht tot stand komt. Binnen 4 weken moeten er op zijn minst 100 recepten op de website staan. Tegen het einde van het jaar: 200 recepten. Diverse Turkse nieuwswebsites benaderd en gevraagd of ze de lancering van de website als nieuwsbericht willen uitgeven (waarvan slechts één gehoor heeft gegeven).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
- de bekendste Turkse receptenwebsite worden in Nederland
- de Turkse keuken toegankelijker maken voor de (Turks-)Nederlandse bevolking.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Uniek aan deze website is dat de bereiding van een recept stap voor stap met foto's wordt uitgelegd. Andere websites tonen slechts een foto van het eindresultaat (en voor de rest is het alleen maar copy-paste tekst).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- tips hoe ik de website functioneel kan verbeteren (layout, script, etc...)
- tips hoe ik de website inhoudelijk c.q. de recepten kan verbeteren (fotografie, decor...)
- tips hoe ik de website bekender kan maken (social media, de pers...)
Bezoek www.TurkseKok.nl voor Turkse Recepten. Alle recepten worden stap voor stap (met foto's) uitgelegd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Masterchef
Masterchef
Omschrijving van je concept:
Het concept is een (handige en overzichtelijke) website voor liefhebbers van Turkse recepten: www.turksekok.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Bijna 50 recepten gemaakt, gefotografeerd en op de website geplaatst met uitgebreide foto's inzake hoe een gerecht tot stand komt. Binnen 4 weken moeten er op zijn minst 100 recepten op de website staan. Tegen het einde van het jaar: 200 recepten. Diverse Turkse nieuwswebsites benaderd en gevraagd of ze de lancering van de website als nieuwsbericht willen uitgeven (waarvan slechts één gehoor heeft gegeven).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
- de bekendste Turkse receptenwebsite worden in Nederland
- de Turkse keuken toegankelijker maken voor de (Turks-)Nederlandse bevolking.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Uniek aan deze website is dat de bereiding van een recept stap voor stap met foto's wordt uitgelegd. Andere websites tonen slechts een foto van het eindresultaat (en voor de rest is het alleen maar copy-paste tekst).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- tips hoe ik de website functioneel kan verbeteren (layout, script, etc...)
- tips hoe ik de website inhoudelijk c.q. de recepten kan verbeteren (fotografie, decor...)
- tips hoe ik de website bekender kan maken (social media, de pers...)
Bezoek www.TurkseKok.nl voor Turkse Recepten. Alle recepten worden stap voor stap (met foto's) uitgelegd.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33048-turkse-receptenwebsite-met-uitgebreide-fotos/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
59 antwoorden op deze vraag