• 0

Contact gegevens op een Website, ...Verplicht?

Voor me bedrijf had ik een vacature geplaats op een Vacature-Site. Na enkele weken een nieuwe werknemer gevonden te hebben is de Vacature van de Site afgehaald.

 

Nu enkele weken later ontvang ik nog steeds sollicitanten, Na wat speurwerk kwam ik erachter dat een andere Site de vacature gekopieert had en op hun eigen Site geplaatst had.

 

Nu kan ik nergens op de desbetreffende Site de contactgegevens vinden waardoor ik niet kan vragen op de site de vacature eraf kan halen.... ???

 

Dit is erg vervelend voor de Sollicitanten die er tijd en energie in steken, wat ook voor mij geldt.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Groet Rene

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is niet verplicht om op je website je contactgegevens te zetten,

 

Toch wel voor zakelijke sites. Heb de bron ff niet bij de hand.

 

Edit : link http://blog.iusmentis.com/2008/11/03/tot-aan-het-europese-hof-over-een-telefoonnummer/

 

Wist ik niet, interessant. Is een internetbedrijf (zoals uit je bron een 'elektronische dienstverlener zoals een hostingprovider...') echter hetzelfde als een website van een bedrijf?

Party & Reisverhalen http://www.donlorenzo.eu

Link naar reactie
  • 0

er moet natuurlijk zoveel, maar daar is de TS niet mee geholpen.

Misschien dat je nog via de sidn.nl contact gegevens kan vinden.

 

Anders op je eigen site zetten dat je geen vacatures meer hebt.

 

Heb je helemaal gelijk in! Maar.....

- De titel vraagt ook om een antwoord

- Het leuke van een forum is de discussie en interactie die ontstaat zolang het meer 'on-topic' is

 

en..... wie zegt dat TS met jou geholpen is? misschien is het wel een .com site :P

 

Maar ik wens je een hele prettige avond!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

excuus, misschien een wat botte reactie, het is hier nog steeds veel te warm ;)

 

.com kan natuurlijk bijv. via whois.net

 

Mijn tip om op je eigen site te zetten dat er geen vacatures zijn, ondanks er op andere sites misschien iets anders staat lijkt mij toch nog het beste. Dat er dan sollicitanten zijn die alsnog reageren is dan natuurlijk vervelend voor hen, maar het is niet anders. Mijn inziens niet anders dan iemand die reageert op een vacature uit een krant van 2009.

 

Ik zou me er gewoon verder niet druk om maken, de tijd en stress die het kost om het proberen op te lossen kan je gewoon beter besteden.

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Ik vrees dat het ijdele hoop is. Ik zou ze een aangetekende brief sturen, maar als ze werkelijk in Shri Lanka zitten ben ik bang dat je er weinig aankan doen.

Ik heb hetzelfde gehad met zaterdagbaan.nl. In contact komen is heel moeilijk, zelfs onmogelijk.

 

Achter het telefoonnummer zit of een voicemail of geeft geen gehoor, email wordt niet op gereageerd. Pas na het inschakelen van de rechtsbijstand en 2 brieven heeft men zonder tegenreactie de adv. verwijderd.

 

De advertentie was regelrecht van het CWI gekopieerd. En heb er zo'n 8 maanden last van gehad.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.