Jump to content

hendrikse

Junior
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    kvk.nl
    mkb.nl
  1. Als je een leek bent kun je het beter uitbesteden. Ik zou dat zelf echter niet doen. Tegenwoordig kun namelijk je met een paar klikken zelf heel eenvoudig een wordpress website installeren. Hetzelfde geldt voor de thema's die je gratis van internet kunt halen. Sterker nog, binnen wordpress kun je deze zelf zoeken en installeren. Wordt je bedrijf later groter, dan kun je alsnog geld uitgeven om de design helemaal zo te maken zoals jij het wilt.
  2. Ik ken geen voorbeeld van mensen die aangeklaagd zijn omdat ze een webshop hebben in een vreemde taal. Dus ik kan me ook niet voorstellen dat jij de eerste zult zijn. Volgens mij kan men je alleen maar dankbaar zijn voor het feit dat je sbstance toevoegt aan Nederland.
  3. Wat zijn je eisen? Heeft je website veel tekst of pagina's? Als je zelf een beetje handig bent kun je voor een paar tientjes een domeinnaam en hosting afnemen. Vervolgens zet je er een wordpress-weblog op de website met verschillende pagin's (geen blogs). Dan krijg je al een website met zoekfunctie die je ook makkelijk kunt onderhouden. Tot slot kun je zelf een gratis design erop zetten of voor een paar honderd tot paar duizend euro er een kopen of laten maken. Je kunt het zo gek maken als je wilt.
  4. Nogmaals hartelijk dank voor al jullie reacties. Ik heb bijna alle suggesties doorgevoerd. Ik moet zeggen dat het er nu veel netter en professioneler uitziet. Kan ook niet anders met al die opbouwende kritiekt. Zouden jullie nog eens willen kijken naar de website en als er nog iets opvalt hoor (lees) ik het graag.
  5. Ik zou ze zelf benaderen. Als ze een vacature van je op hun website kunnen zetten, kunnen ze het ook eraf halen.
  6. Valt mij ook op! Sterker nog, mijn onderbuikgevoel zegt dat google je vanaf google.nl liever naar .nl-adressen stuurt... Is een synoniem of zelfs een nietszeggende naam geen optie om toch voor .nl te kunnen kiezen?
  7. Alleen... 99,9% uptime komt neer op een downtime van 8,76 uur per jaar, of 10 minuten per week. Da's niet veel, maar er zijn webhosters die een hogere uptime beweren te hebben. Kun je dit waarmaken, rekening houdend met gepland onderhoud en voldoende marge voor onvoorziene omstandigheden? Afgelopen 6 maanden geen downtime gehad. Maar je hebt gelijk, het verleden is geen garantie voor de toekomst. Ja, het registreren gaat automatisch. Dus eigenlijk monitor ik of alles draait. Ook midden in de nacht wordt het dus waar gemaakt. Op de website heb ik nu weggehaald dat we binnen 1 uur reageren. Het maakt de mensen wellicht achterdochtig. Beter is dat mensen het ervaren dat ze snel geholpen worden. Dank.
  8. Ben je een reseller als je eigen self managed dedicated servers hebt? Nee dus. Als we verder groeien komt er een eigen rack. Ben nu ook bezig resellerpakketten te maken en aan te bieden.
  9. Zo worden pakketten wel vaker opgebouwd. Het is ons businessmodel. Met 5a wordt bedoeld dat als je thuis niet kunt internetten omdat je provider eruit ligt, dat het dan niet onze schuld is. Een beetje overbodig inderdaad, ik haal het eruit. De andere punten kijk ik ook nog eens na. Dank. Klopt niet. Ja. Ik weet het, maar ik heb er niet aan gedacht... Gaat meteen veranderd worden!
  10. Ik zou het geen geheimzinnigheid willen noemen. Jullie gaan hier namelijk flink veel feedback geven, dus het leek mij niet handig om redelijk hoog met deze pagina bij Google te scoren als je op de bedrijfsnaam gaat zoeken. Vandaar dat ik het liever niet genoemd wilde hebben. Ik ben niet de enige, er zijn meer mensen met dit project full-time bezig. Ze zijn ook met andere projecten bezig, dus er is ervaring. Reageren binnen 1 uur moet makkelijk lukken. Voor 's nachts en in de vakantie kan het langer duren, maar 24 uur is ook de limiet. Ik zal de tekst nalopen. Maar andere bedrijven hebben toch ook niet staan vermeld hoeveen mensen er werken? Bedankt voor deze tip. Het is aangepast. Maar incorrect de gegevens invullen, blijft altijd mogelijk. De bestellingen worden echter pas na betaling doorgevoerd. Waar? Op heel veel sites werkt het toch zo dat je niet op je back-toets van je toetsenbord moet drukken, maar de terug-button aan moet klikken als je een stap terug wil? Hoe wil jij het dan? Dit is overigens alleen bij het bestelformulier zo. Als je je gegevens ingevuld hebt, lijkt het mij niet handig dat het in hetzelfde venster opent. Hoe kan ik dit oplossen? Op de voorpagina al zetten dat iDeal geld kost? Betalen via overschrijving duurt langer, maar is gratis!
  11. Aller eerst heel veel dank voor de berichten tot nu toe. Ik heb er nu al heel veel aan! Kritiek is gratis advies, dus meer kritiek is welkom! Er geldt een niet goed, geld terug-regeling (voor webhosting). Voor alle hostingpakketten geldt dat wanneer je niet tevreden bent, je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden je geld terug kunt vragen. Het geld wordt dan direct op je rekening teruggestort.
  12. Omschrijving van je concept: Deze website, zie http://t.co/iw7vmvq (naam niet noemen svp), biedt domeinnaam registratie en webhosting aan tegen voordelige tarieven met gegarandeerde service en kwaliteit. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ik heb tot nu toe alles erop gericht om de website en de webserver snel te laten werken. De website draait op een eigen server, is zelf gemaakt en heeft een facturatiescript op de achtergrond. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Met succes domeinnamen en webhosting voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken. Ik hoop op tevreden klanten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Ik wil met de klanten meedenken en goede service en kwaliteit leveren. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Is het direct duidelijk wat ik aanbied? Oogt de website professioneel? Of onbetrouwbaar? Heb ik iets over het hoofd gezien wat van cruciaal belang is voor de website en mijn diensten? Als je een webhosting pakket zou willen bestellen, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet? Als je een domeinnaam zou willen registreren, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?
  13. Als je het online kan uitbrengen kun je ook overwegen om een deal te sluiten met jeugdige programmeurs. Jij hebt dan het idee, zij de kennis om iets te programmeren. Je kan het dan online zelf uitbrengen.
  14. En niet te vergeten heel veel boze mensen die het niet konden leren om gewoon door te rijden :)
  15. Ik ben het volledig met je eens. Daarnaast weet ik mij te herinneren dat Google zegt nu nog niets te doen met deze +waarderingen, maar voor de toekomst niets uitsluit. Dus als je nu al begint met het knopje te plaatsen en anderen ook eens te waarderen zit je volgens mij goed.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept