Ga naar inhoud
Geplaatst:

Devlinx

Hallo,

Kan iemand mij, op basis van opgedane ervaring, een ruwe kostenindicatie geven voor het huren van een airliner charter.

Gaat om het transport van relatief grote gezelschappen, zeg zo'n 400-500 personen, van NL naar de VS.

Betreft een nieuw business model dat ik aan het uitwerken ben, nog iets te vroeg om daadwerkelijk offertes aan te vragen.

Gr

Devlinx

[titel aangepast - mod]

Suscipere et finire

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Wat is er mis met het aanvragen van een vrijblijvende offerte? Volgens mij is dat de aangewezen methode om te weten wat een vliegtuig huren kost. Denk niet dat heel veel leden van HL wel eens een vliegtuig huren ;D

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

400 man van amsterdam naar new york in september 2012 kost tussen 138k en 278 k in dollars zoals ik heb berekent in de screenshot..

See screenshot en je kan alles berekenen op link

of het betrouwbaar is weet ik niet. :)

Danny

usa.thumb.jpg.52c5af02de5f6b1c8dc120d39dfd3208.jpg

Geplaatst:

Devlinx

• Auteur

@Danny, Thx. Goeie link, kan ik verder mee.

@Wouter. Je hebt op zich gelijk, maar is nog te vroeg daarvoor. Breng liever eerst alles voor mezelf in kaart voordat ik een offerteaanvraag doe, dan is de aanvraag ook volledig onderbouwd.

Suscipere et finire

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Biij je offerte aanvraag vergeet vergeet http://www.amsterdam-airlines.com/ dan niet...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.