Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Ik heb zojuist een nieuwe telefoon ontvangen na verlenging van mijn t mobile abonnement. Hiervoor moest nog een bedrag bijbetaald worden dat bij aflevering moest worden voldaan. In de verpakking zit alleen een pakbon waarop het excl btw bedrag vermeld staat. Ik heb uiteraard het incl btw bedrag moeten afrekenen. Bij navraag aan t mobile (zakelijk) werd me gemeld dat dit de normale gang van zaken is en dat er geen officiële faktuur wordt uitgegeven. Het lijkt me dat ik deze pakbon waar alleen het excl btw bedrag op staat niet in mijn boekhouding kan opnemen als btw faktuur. Of wel? Ik snap de werkwijze eigenlijk niet, voor zichzelf moeten ze toch ook een goede btw factuur uitgeven waar het btw percentage en bedrag op staat??
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie