Kan iemand mij uitleggen hoe ik gemakkelijk icm een wordpress template (die ik wil kopen) een simpele blog/website kan laten bouwen. Ik ga ervan uit dat een wordpress template slechts de behuizing is een dat er meer bij komt kijken dan alleen dat. Wat moet er nog gebouwd/geprogrammeerd worden? En wat zijn de richtprijzen (10 pagina's) aangezien ik dit ga uitbesteden om te laten bouwen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
L.A.
L.A.
Hallo Allemaal,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik gemakkelijk icm een wordpress template (die ik wil kopen) een simpele blog/website kan laten bouwen. Ik ga ervan uit dat een wordpress template slechts de behuizing is een dat er meer bij komt kijken dan alleen dat. Wat moet er nog gebouwd/geprogrammeerd worden? En wat zijn de richtprijzen (10 pagina's) aangezien ik dit ga uitbesteden om te laten bouwen?
ps, domein & hosting al ingekocht.
Vriendelijk bedankt.
LA
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33577-wordpress-template/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag