Ondernemers en Familiebedrijven gezocht voor nieuwe televisieprogramma's!

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

En nu gaan er ineens allemaal mensen lopen zeuren dat ze hopen dat mediabedrijven hopenlijk niet afschrikken als er eentje vraagt wat het oplevert en 2 er een grapje bij gooien..

 

 

 

Link naar reactie

Er is niks mis met humor Danny. Met name in "onderlinge topics".

 

Hier meldt echter een serieus bedrijf een interessant voorstel en blijkt naar mijn mening uit de 2e, 3e en 4e reactie nou niet direct echt waardering voor het voorstel. Het zou jammer zijn als dergelijke mediabedrijven van HL een verkeerd beeld krijgen en dit soort voorstellen niet meer plaatst omdat men ons niet meer serieus neemt.

 

(En ik vermoed dat zeuren jouw synoniem is voor discussiëren ...)

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

 

(En ik vermoed dat zeuren jouw synoniem is voor discussiëren ...)

 

 

en je komt sinds weken helemaal speciaal weer online om dit te delen met mij? Kan ook gewoon per PM hoor.

 

 

Geef jasper helemaal gelijk...Steeds meer betweters en zeikers hier. En gelukkig zijn ze op 1 hand te tellen maa begint aardig irritant te worden.

 

Danny

Link naar reactie
Hier meldt echter een serieus bedrijf een interessant voorstel en blijkt naar mijn mening uit de 2e, 3e en 4e reactie nou niet direct echt waardering voor het voorstel. Het zou jammer zijn als dergelijke mediabedrijven van HL een verkeerd beeld krijgen en dit soort voorstellen niet meer plaatst omdat men ons niet meer serieus neemt.

 

Misschien heb je wel gelijk, maar mijn reactie is geplaatst in een melige bui en mijn eigen standpunt dat ik met mijn prive niet bij iedereen in de huiskamer wil. (ook een van de redenen om niet mee te doen aan de postcodeloterij)

 

Wellicht had Sultan-Sushi de oproep iets meer toe moeten lichten bijvoorbeeld met wat voor doelgroep ze willen bereiken. Op dit moment barst het van de reality programma's, voor mij een reden om steeds minder voor de buis te zitten.

 

En laten we eerlijk zijn bij de naam Sultan-Sushi denk ik nou niet direct aan een serieus mediabedrijf, eerder aan lekker eten. ;D

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

edit: laat eigenlijk maar zitten, ik heb geen zin om mij te verdedigen tegenover zulk negatief en betweterig gedoe. Schijnbaar mag je geen dingen meer vragen zonder gezeik over je heen te krijgen.

Link naar reactie
en je komt sinds weken helemaal speciaal weer online om dit te delen met mij? Kan ook gewoon per PM hoor.

 

 

Geef jasper helemaal gelijk...Steeds meer betweters en zeikers hier. En gelukkig zijn ze op 1 hand te tellen maar begint aardig irritant te worden.

 

Iedereen heeft de vrijheid om op zijn manier te reageren zolang het niet kwetsend of racistisch is. Je kan ook gewoon je schouders ophalen bij bepaalde reacties.

 

Ik heb zelf ook wel eens moeite met reacties op mijn bijdragen maar als je daar niet tegen kan vind ik dat je niet actief moet zijn op een forum. Op iedere verkeerde reactie een tegenreactie geven geeft m.i. alleen maar meer irritatie.

Link naar reactie

 

Iedereen heeft de vrijheid om op zijn manier te reageren zolang het niet kwetsend of racistisch is. Je kan ook gewoon je schouders ophalen bij bepaalde reacties.

 

Ik heb zelf ook wel eens moeite met reacties op mijn bijdragen maar als je daar niet tegen kan vind ik dat je niet actief moet zijn op een forum. Op iedere verkeerde reactie een tegenreactie geven geeft m.i. alleen maar meer irritatie.

 

feit dat je boos wordt op kritiek zegt meer over de ontvanger dan over de gever....

 

als je in de klas de vinger opsteekt, hoef je niet altijd het woord te krijgen

 

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

Iedereen heeft de vrijheid om op zijn manier te reageren zolang het niet kwetsend of racistisch is. Je kan ook gewoon je schouders ophalen bij bepaalde reacties.

 

Ik heb zelf ook wel eens moeite met reacties op mijn bijdragen maar als je daar niet tegen kan vind ik dat je niet actief moet zijn op een forum. Op iedere verkeerde reactie een tegenreactie geven geeft m.i. alleen maar meer irritatie.

 

feit dat je boos wordt op kritiek zegt meer over de ontvanger dan over de gever....

 

als je in de klas de vinger opsteekt, hoef je niet altijd het woord te krijgen

 

 

 

Gaat mij er meer om dat een dagelijkse poster als Jasper,die elke dag meerdere reacties plaatsts en iedereen helpt, weer terecht gezet wordt waar het niet hoort door de ego van sommige hier.

 

Nadatdit weer gebeurd zie je Jasper weer een paar dagen niet hier. Er komen hier op HL zoveel onzin vragen en antwoorden langs waar niets tegen gedaan wordt en dat gaat er bv tegen antwoord van jasper en 2 grapjes van leden die wel een bijdragen leveren hier, zo serieus gezeikt worden.

 

 

Link naar reactie

Valt het zo op?

 

Meestal is het een prive bericht of een email van een forumlid met de vraag of alles goed gaat omdat ze aantal dagen niets meer gehoord hebben, de reden dat ik dan toch maar weer mee ga doen. Maar het is inderdaad wel zo dat ik na zo'n reactie zoietrs heb van waarom zou je nog helpen. Vooral omdat iemand met het woord moderator onder zijn naam meteen denkt dat alles maar gezegd kan worden.

 

Af en toe kan ik slecht tegen kritiek, vooral als het onterecht is.

 

Voel me aan de andere kant ook wel weer vereerd dat iemand Als Danny het dan weer voor me opneemt, dank je wel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.