Ga naar inhoud

Zakelijke Rekening Geopend ING

Geplaatst:

danny1988

Goedemorgen,

Ik heb gisteren bij de ING een zakelijke rekening geopend en deze kon gelijk gebruikt worden zeiden ze.

Nu zie ik de eerste problemen al dat bij mijn abonnementsgegevens eigenlijk niks klopt.

Terwijl alles wel goed op de uitgifte staat die ik getekend heb.

Of zou dit komen omdat ik nog maar een tijdelijk pas heb ?

Want als ik inlog komt er te staan welkom de heer , ZJIVE OB ING

Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ?

Of ligt het aan de ING dat zei de gegevens niet goed hebben ingevoerd.

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Zijn dit niet vragen die je met één telefoontje aan je contactpersoon bij de ING beantwoord kunt krijgen?

Geplaatst:

John B

Even zoeken leert dat JIVE staat voor Join ING Vlot en Eenvoudig. De Z ervóór is waarschijnlijk van Zakelijk.

Zie o.a. hier een blog over die jive en hier een soortgelijke ervaring. Is dus een tijdelijke naam, ik zou wel even navragen of die automatisch wordt aangepast of dat je hier actie voor moet ondernemen.

Geplaatst:

danny1988

• Auteur

Even zoeken leert dat JIVE staat voor Join ING Vlot en Eenvoudig. De Z ervóór is waarschijnlijk van Zakelijk.

Zie o.a. hier een blog over die jive en hier een soortgelijke ervaring. Is dus een tijdelijke naam, ik zou wel even navragen of die automatisch wordt aangepast of dat je hier actie voor moet ondernemen.

Ik ga straks even de klantenservice bellen.

Want ze hebben wel alles gewoon goed op de uitgifte staan maar dat is denk ik apart van het pakketje van de rekening zelf.

Geplaatst:

TwaBla

Ik ga straks even de klantenservice bellen.

Okay. Vraag beantwoord. Topic kan weer dicht.

Als er een echt probleem is, kun je altijd een nieuw topic openen. :)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.