Ik heb dit jaar voor het eerst mn belastingaangifte gedaan.
Ik ben echter nalatig geweest mn balans mee te sturen (wel resultaten rekening).
Mij werdt nu gevraagd mijn balans alsnog na te sturen, nu zit ik met het probleem (of misschien niet) dat ik mn prive rekening gebruikt heb als zakenrekening. Ik heb dus bij elke betaling die binnenkwam netjes de door mij ingeschatte belasting op een spaar rekening gezet (dito voor de BTW)
Hoe moet ik dit nu gaan verantwoorden op mijn balans aangezien ik de rest (waar geen bestemming aanzat) gewoon gebruikt heb voor dagelijkse dingen ???
Moet ik dan wat gaan improviceren met bankafscriften of het geld wat ik appart heb gezet opgeven ???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mguntenaar
mguntenaar
Ik heb dit jaar voor het eerst mn belastingaangifte gedaan.
Ik ben echter nalatig geweest mn balans mee te sturen (wel resultaten rekening).
Mij werdt nu gevraagd mijn balans alsnog na te sturen, nu zit ik met het probleem (of misschien niet) dat ik mn prive rekening gebruikt heb als zakenrekening. Ik heb dus bij elke betaling die binnenkwam netjes de door mij ingeschatte belasting op een spaar rekening gezet (dito voor de BTW)
Hoe moet ik dit nu gaan verantwoorden op mijn balans aangezien ik de rest (waar geen bestemming aanzat) gewoon gebruikt heb voor dagelijkse dingen ???
Moet ik dan wat gaan improviceren met bankafscriften of het geld wat ik appart heb gezet opgeven ???
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3376-balans-bij-een-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag