Over niet al te lange tijd open ik mijn deuren van een Yoga- beweegcentrum.
Nu wil ik dit graag vieren, maar zit een beetje te worstelen met de datum. Wanneer open je nu officieel je bedrijf? De ideeen zijn er wel, mensen aktief mee laten doen aan een minilesje bv, het uitproberen van de diverse apparaten die we hebben enz.
Maar plan ik nu de opening wanneer ik een aantal klanten heb of meteen vanaf de dag dat ik start? Misschien een domme vraag?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rooiesuusje
rooiesuusje
Over niet al te lange tijd open ik mijn deuren van een Yoga- beweegcentrum.
Nu wil ik dit graag vieren, maar zit een beetje te worstelen met de datum. Wanneer open je nu officieel je bedrijf? De ideeen zijn er wel, mensen aktief mee laten doen aan een minilesje bv, het uitproberen van de diverse apparaten die we hebben enz.
Maar plan ik nu de opening wanneer ik een aantal klanten heb of meteen vanaf de dag dat ik start? Misschien een domme vraag?
Groet,
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33786-openingsfeestje-bij-opening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag