Ga naar inhoud

Groothandel lifestyle

Geplaatst:

Saaltje

Beste HL-leden,

Ik ben op zoek naar groothandels voor accesoires en meubelen in de style van riviera maison, lifestyle etc.

Wie kan me hierbij helpen.

Met vriendelijke groet,

Sahil Jahangir

Featured Replies

Geplaatst:

Spanish Connection

Google is your friend.....

Groeten

Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Geplaatst:

Blous

Hoi,

Haans Lifestyle is een mogelijkheid! zitten in Tilburg.

Groeten,

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Geplaatst:

marco27678

Hallo,

stuur me even mail met je telefoonummer, dan zal ik je bellen. Ik ben een produncent van dat soort banken!

mvgr,Marco

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Absoluut de nummer 1 in nederland, al jaren..... http://www.tica.nl/ (geen belang in en deze zaak) doet het keurig, alleen voor bedrijven die echt in deze handel zitten!)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Bazzio

wat heb je zelf al uitgezocht, bovenstaande tips had je zelf toch al met gemak in Google kunnen vinden?

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Iwan van Geelen

wat heb je zelf al uitgezocht, bovenstaande tips had je zelf toch al met gemak in Google kunnen vinden?

helaas is dit "hier" zo... erger is eigenlijk dat er bijna nooit een bedankje of resultaat vermelding komt....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

RobDG

Wellicht eerst een via internet en kvk gegevens gaan zoeken. Als je er dan niet uitkomt, kun je altijd nog om hulp gaan vragen.

Sexshop Slaapkamerspeeltjes.NL - De ondeugendste online sexshop van de Benelux! Voor de spannendste sextoys
Geplaatst:

Frits_shanghai

Beide bedrijven doen naast hun winkels ook groothandel... misschien makkelijkst om daar (in) te kopen? ???

Geplaatst:

Saaltje

• Auteur

Beste Hl leden,

Sorry ik was een paar dagen afwezig en zie nu jullie reacties.

Ik ben al in contact met wat enkele groothandels/importeurs.

Wel bedankt voor jullie input

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Beste Hl leden,

Sorry ik was een paar dagen afwezig en zie nu jullie reacties.

Ik ben al in contact met wat enkele groothandels/importeurs.

Wel bedankt voor jullie input

Graag gedaan! Ben benieuwd naar je bevindingen, maar die zullen we binnenkort hier wel lezen.

Een prettig weekend

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.