Timemanagementtrainingen op basis van de "Getting Things Done" methode.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De trainingen lopen al langere tijd, maar niet zo lekker als ik wel zou willen. Mijn vorige trainingen kostten 3 halve dagdelen, en dat was voor veel mensen lastig in te plannen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een timemanagementmethode verspreiden die weliswaar praktisch is en blijft, maar dieper gaat dan de alledaagse "lifehacking" trucjes. Goed timemanagement is vooral een kwestie van inventariseren, organiseren en realiseren van je doelen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Zoals bij zoveel aan te leren dingen is één trainingsmoment onvoldoende om je de GTD methode ook werkelijk eigen te maken. Je hoort het verhaal aan, probeert het eenmaal weer op de werkplek vervolgens uit, loopt tegen problemen aan en gooit het concept met een diepe zucht opzij: weer iets dat niet werkt.
Voorheen gaf ik de training in drie dagdelen, met minimaal een week tussenruimte. Dat blijkt voor veel organisaties lastig in te plannen. Nu doe ik één hele dag, met ter ondersteuning maandelijks telefonische seminars waarin specifieke onderwerpen worden uitgeplozen, en vragen worden beantwoord.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat ik me vooral afvraag is of ik bovenstaande redenering voldoende duidelijk weet te maken op mijn website. Is er niet te veel (of juist te weinig) uitleg? Is duidelijk welk probleem ik denk te helpen oplossen? Is duidelijk hoe ik dat doe?
Andere op- en aanmerkingen over mijn site neem ik natuurlijk ook graag mee!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bplat
bplat
Omschrijving van je concept:
Timemanagementtrainingen op basis van de "Getting Things Done" methode.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De trainingen lopen al langere tijd, maar niet zo lekker als ik wel zou willen. Mijn vorige trainingen kostten 3 halve dagdelen, en dat was voor veel mensen lastig in te plannen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een timemanagementmethode verspreiden die weliswaar praktisch is en blijft, maar dieper gaat dan de alledaagse "lifehacking" trucjes. Goed timemanagement is vooral een kwestie van inventariseren, organiseren en realiseren van je doelen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Zoals bij zoveel aan te leren dingen is één trainingsmoment onvoldoende om je de GTD methode ook werkelijk eigen te maken. Je hoort het verhaal aan, probeert het eenmaal weer op de werkplek vervolgens uit, loopt tegen problemen aan en gooit het concept met een diepe zucht opzij: weer iets dat niet werkt.
Voorheen gaf ik de training in drie dagdelen, met minimaal een week tussenruimte. Dat blijkt voor veel organisaties lastig in te plannen. Nu doe ik één hele dag, met ter ondersteuning maandelijks telefonische seminars waarin specifieke onderwerpen worden uitgeplozen, en vragen worden beantwoord.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat ik me vooral afvraag is of ik bovenstaande redenering voldoende duidelijk weet te maken op mijn website. Is er niet te veel (of juist te weinig) uitleg? Is duidelijk welk probleem ik denk te helpen oplossen? Is duidelijk hoe ik dat doe?
Andere op- en aanmerkingen over mijn site neem ik natuurlijk ook graag mee!
-edit- Misschien wel handig om even de link toe te voegen: http://www.gripopjewerk.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33847-te-veel-of-te-weinig-informatie-op-mijn-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag