Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, maar ik vond hem het beste onder juridisch vallen.
Wij hebben medio juni een grote opdracht gekregen in onze webshop voor een order waarde van circa 3000 euro.
Deze order is na productie begin september geleverd. Aangetekend en wel bij hun distributie centrum.
Nu kwamen ze twee weken geleden met de melding dat er een aantal miste van een bepaald product. Prima dat kan mis telling of iets dergelijks. Deze hebben wij nageleverd, nu kwamen ze vandaag met de mededeling dat het niet het vorige product was wat ze miste, maar een ander product, Wij hebben er hier 10 van geleverd en ze zeggen dat we er maar 5 geleverd hebben. 5 van de 10 lijkt mij erg knap aangezien zelfs een kleuter tot 10 kan tellen. Wij hebben voor het verzenden de levering 3 keer nageteld.
Wat mij dus onwijs stoort is het feit dat onze levering al zeker 3 weken in hun distributie centrum lag en ze toen pas kwamen met dat er dingen miste. In die tijd is het pakket misschien al 100 keer door mensen opgetild enz..
Ze hebben de factuur ook nog niet betaald en wij hebben nou geen flauw idee wat we hiermee moeten doen.
Iemand die ons hierin wat advies kan geven? Zijn wij nog steeds verantwoordelijk voor deze zending?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eddie de B
Eddie de B
Beste Leden,
Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, maar ik vond hem het beste onder juridisch vallen.
Wij hebben medio juni een grote opdracht gekregen in onze webshop voor een order waarde van circa 3000 euro.
Deze order is na productie begin september geleverd. Aangetekend en wel bij hun distributie centrum.
Nu kwamen ze twee weken geleden met de melding dat er een aantal miste van een bepaald product. Prima dat kan mis telling of iets dergelijks. Deze hebben wij nageleverd, nu kwamen ze vandaag met de mededeling dat het niet het vorige product was wat ze miste, maar een ander product, Wij hebben er hier 10 van geleverd en ze zeggen dat we er maar 5 geleverd hebben. 5 van de 10 lijkt mij erg knap aangezien zelfs een kleuter tot 10 kan tellen. Wij hebben voor het verzenden de levering 3 keer nageteld.
Wat mij dus onwijs stoort is het feit dat onze levering al zeker 3 weken in hun distributie centrum lag en ze toen pas kwamen met dat er dingen miste. In die tijd is het pakket misschien al 100 keer door mensen opgetild enz..
Ze hebben de factuur ook nog niet betaald en wij hebben nou geen flauw idee wat we hiermee moeten doen.
Iemand die ons hierin wat advies kan geven? Zijn wij nog steeds verantwoordelijk voor deze zending?
Met vriendelijke groet,
Erwin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33903-b2b-deal-met-groot-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag