• 0

beurskleding dames

Ik ben erg benieuwd wat de dresscode voor dames is op een beurs..

Ben tot op heden niet echt een beursbezoeker geweest, nu ga ik een beurs bezoeken en op een beurs staan.

Het lijkt me prettig om met de juiste kleding te voorschijn te komen, een goede uitstraling helpt zeker mee ...

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is denk ik afhankelijk van waarin je zelfstandige bent. Van een masseur accepteer ik het prima wanneer die in een fitness outfit komt, terwijl wanneer iemand als advocaat in dezelfde outfit zou komen, ik daar een andere associatie bij krijg. Van een timmermansbedrijf accepteer ik dat die in een overal op de beurs verschijnt, maar van een administratiekantoor niet. Maar het is ook maar net wat je wilt uitstralen.

Link naar reactie
  • 0

 

Kan zijn, maar op z'n beurs lopen talloze account managers in pak. Je wil niet opgaan in de massa. Je kan natuurlijk een aantal paspoppen aankleden in opvallende promotionele kleding (trainingspak, overall, bodywarmers) of zelfs modellen inhuren (maak van het gangpad een catwalk). Je kan zo'n intelligente spiegel opzetten waar potentiële klanten zichzelf zien in een trainingspak met hun logo levensgroot op de borst.

 

Dus zelfs als je zelf traditioneel gaat in business gear, vergeet niet dat een beurs kermis voor business is! Bezoekers besteden een paar uur op de vloer, maar ze selecteren snel. Je moet dus een beetje opvallen, niet te bescheiden zijn. Is altijd een interessante afweging tussen afwijken en conformeren...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.