Ga naar inhoud

Mijn duizendste berichtje!

Geplaatst:

Manon GJ

Moet ik even hier plaatsen :)

Ik heb me voorgenomen weer vaker op HL te komen, even weer in het ritme komen en er dagelijks (een paar keer) aan denken.

Ik ga eerst eens lekker bijlezen.

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter33

Gefeliciteerd! Ik zag je de laatste tijd inderdaad een stuk minder voorbij komen! Hoe gaat het met Greenjump?

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

Gaat goed!!!! Dank je voor het vragen.

Verpakking en verzending is sinds begin dit jaar uitbesteed, dat geeft veel rust en ruimte voor andere dingen. We hebben daarnaast twee mensen aangenomen via het UWV, super gemotiveerd, zijn we heel erg blij mee.

Goran is full time actief voor de winkel, ik verdeel mijn tijd tussen Green Jump en mijn werk als bedrijfsovernameadviseur, is namelijk ook heel erg leuk.

Geplaatst:

tukker85

Moet ik even hier plaatsen :)

Ik heb me voorgenomen weer vaker op HL te komen, even weer in het ritme komen en er dagelijks (een paar keer) aan denken.

Ik ga eerst eens lekker bijlezen.

Sorry Manon maar het was de 999 ste..

dus Snel reply'-en dan moet het kloppen!!! :D

Geplaatst:

Wouterjan_

Berichten in Offtopic tellen niet mee :) Vandaar. Maar gefeliciteerd!

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

;D ;D ;D ik zag in een ander topic dat ik mijn 999e had geplaatst en plaatste deze expres in off topic omdat het dan de 1000e was :) Niet dus. Ik ga maar snel een topic zoeken om te replyen.

Geplaatst:

Wouter Hol

Gefeliciteerd! Denk dat ik mijne over een weekje ook maar hier plaats ;)

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Gefeliciteerd! Denk dat ik mijne over een weekje ook maar hier plaats ;)

Huh? zolang nog?

@manon: gefeli, en bedankt

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

Zei de man met bijna 5000 berichten..... :P

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Zei de man met bijna 5000 berichten..... :P

Kwantiteit en kwaliteit zijn 2 heel verschillende dingen Manon, zeg maar net zoiets als prijs en waarde ;)

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Kwantiteit en kwaliteit zijn 2 heel verschillende dingen Manon, zeg maar net zoiets als prijs en waarde ;)

Precies, kijk hier links maar eens! ;D

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

Gezien jullie karma zal dat allemaal wel meevallen :-K

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Wouter Hol

Huh? zolang nog?

Zelfs 10 dagen nog!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.