Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco19
Goedendag ,
Ik heb een webwinkel in sanitair ,nu is er een klant die een product heeft aangekocht .
En verkeerd geïnstalleerd .hier heb ik van de klant foto's ontvangen .
Nu heb ik de klant erop gewezen ,maar heeft zijn rechtbijstand op gezet.
Nu kreeg ik daar een brief van ,dat ze de gebruiksaanwijzing niet duidelijk vinden en daarom de gebruikers fout / installatie niet
Non com-conformiteit artikel 7:17 bw en eisen kosteloos herstel
Ik heb op de aankoopbon/factuur en op de website bij info/aankoop een link staan hoe deze te installeren . :-[
Nu kan ik wel deze kosteloos helpen maar wat kan ik doen om in het vervolg dit soort vervelende dingen te voorkomen.
Wil wel de link van de site plaatsen maar weet niet of dit mag en ik zit niet op een Google vermelding te wachten.
Aankoopdatum 31-1-11 klacht datum 15 november
Aankoop prijs 495,00 onderdeel prijs 240,00 uiteraard dient de klant wel de aanpassing te maken ,anders zit ik over een jaar weer.
Marco