Spaarvarken

Senior
  • Aantal berichten

    75
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Utrecht

Spaarvarken's trofeeën

  1. Wat moet ik mij bij bierkoerier voorstellen of welk probleem wil je gaan oplossen?
  2. Ja, alleen de bedragen zijn wel anders.
  3. Lijkt mij beter als hij het in een derde wereld land gaat doen m.u.v. de BRIC(K) landen. dan komt hij er misschien nog mee weg... (andere topic meegenomen in dit oordeel).
  4. Misschien een eenmalige investering doen dit jaar of het jaar erop door de gekozen boekhouder en het contract te laten controleren door een derde waarvan jij weet dat de kennis in huis is (accountantkantoor, goede referenties, register accountant etc.). Als jij er ook nog één zoekt die met plezier de rotte appels onder de boekhouders uit het bedrijfsleven wil halen dan krijg je misschien nog korting ook ;D Volgens mij ook als jij met die "boekhouders" trauma de offertes bekijkt dan zal jij bij geen offerte er (dan wel onbewust) een een goed gevoel bij overhouden.
  5. Dat klopt, maar jij pleegt dan volgens mij fraude indien jij de kamer niet gebruikt voor de doeleinden waarvoor deze bestemd is. Op Higherlevel wordt volgens mij niet gestimuleerd om te frauderen, mijn excuses daarvoor maar er zijn allerlei trucjes om ermee weg te komen mocht er een controle plaatsvinden, het gaat erom dat je dan moet aantonen dat het dient als slaapkamer. Zet er een bed, bureau en klerenkast en de rest vul je op als magazijn. kleding kast vul je met wat kleren (als jouw producten kleding betreffen mooi meegenomen), bureau kunje altijd vullen, jij hebt lades die onder het bed passen etc.
  6. Mooi, dit moest ik weten. ten tijde van de reactie schreef ik mijn vorige reactie.
  7. Bedankt voor de reactie, misschien dat ik iets meer erover kan vertellen als ik mijn eigen bericht nu terug lees. Het is een ingewikkelde situatie. Combinatie zakelijk met privé en ikzelf sta er ongewild tussen en zoek een uitweg met de bedoeling dat er iets komt waar iedere betrokkene mee kan leven. Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en jij moet uitgaan dat beide partijen kwade bedoelingen hebben. In het contract zijn afspraken opgenomen waarvoor er andere documenten en akties ondernomen moeten worden en voldaan. Maar als het contract ondertekend is dan is één partij (A) tevreden en dan kan het zo zijn dat er wordt afgestapt door deze partij om met de rest akkoord te gaan, gevolg is dat partij (b) wordt achtergesteld. Maar indien de andere documenten eerst ondertekend worden dan kan partij (b) ervoor kiezen om het contract niet te ondertekenen.
  8. Geachte heren/dames, Een vraag betreft het opstellen van een contract. Wanneer jij een contract maakt waarvoor andere documenten getekend moeten worden kun jij dan opnemen in het contract indien document A niet getekend is en uitvoering B niet is voldaan binnen deze tijd en datum dan wordt dit contract automatisch ongeldig (verklaard)? Gezien de situatie kan ik niets meededelen over de inhoud Met vriendelijke groeten, Edit: Ziet er uit als een simpele vraag, dat ik zelf kan beantwoorden. Het is ook meer ter bevestiging d.m.v. reacties en eventuele haken en ogen waarop ik moet letten.
  9. Volgens mij is het mogelijk om het één en ander op te vragen bij de KvK indien ze een KvK nummer hebben? Maar de topic vraag is eigenlijk te vertalen naar "Is dit het gouden ei van Columbus?"
  10. Maar Mediamarkt weigert nog vaak te erkennen dat de garantie *minimaal* 2 jaar is en dat binnen die garantieperiode een defect 'kosteloos en zonder ernstige overlast' verholpen dient te worden. Niet minimaal 2 jaar kosteloos, minimaal 2 jaar garantie dat wel. Lees de consuwijzer maar eens. Ook de retailer of de verkoper heeft rechten en daar geven (helaas) de verschillende merken verschillende draaien aan. En Media Markt neemt de regelingen over van de leveranciers. Het is inmiddels al 3 jaar geleden dat ik er werkte en als er dan een klant A kwam met een Mp3 speler van merk A dan kreeg hij te horen dat hij 2 jaar kosteloos garantie heeft (of zelfs directe omruil) en dan komt klant B met merk B en die kreeg te horen dat hij maar 1 jaar kosteloos garantie heeft (in 2009, was 1 jaar minimum volgens consuwijzer...)
  11. Ja, daar zitten de experts op het gebied van consumentenrecht. ;D Uit Consuwijzer. Nee, jammer genoeg niet de meeste zijn geen experts maarjah staan altijd 2 tabs open op het scherm het systeem wat MM gebruikt en consuwijzer ;). Wat jij dan weer niet kopieerd erbij is dat de verkoper/fabriek indien het product een langere tijd in bezit is van de eigenaar (consument) ook rechten heeft ;)
  12. Fabrieksgarantie is helemaal niet relevant. Zoek dat nou eens op. Inderdaad, op het moment dat je het bij een keten als de mediamarkt koopt is de garantie hun probleem, niet van de consument. Maar iemand wel eens na één jaar zonder applecare bij Apple zelf succes gehad? Wat lullen jullie nou? ik heb zelf gewerkt bij de Media Markt service gewerkt. Media markt moet ook na de garantie service verlenen alleen als het binnen de fabrieksgarantie valt dan is het (meestal) kosteloos. Als het daar buiten valt dan mogen de kosten niet hoger uitvallen dan de restwaarde. Edit: Klopt Iwan, maar dat is alleen als de bug of software fout bekend is. en ook door de betreffende merk wordt ondersteund of erkend.
  13. Computers bij Media Markt hebben 1 tot 2 jaar garantie (verschilt per merk). En dan hangt het er nog vanaf of het een software probleem is of hardware probleem. Alleen hardware problemen vallen onder de garantie, software matige problemen niet. Dus controleer goed of het niet te verhelpen valt met een back-up of schone installatie.
  14. Dan nog nieuwegein stadscentrum lijkt steeds meer opgeslokt door cityplaza te worden... straks voldoet bol.com gewoon aan de eisen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.