In mij optiek blijft mond-op-mond reclame nog steeds goede reclame. In de bouwbranche waar ik me in bevind is dit dan ook nog zeker het geval.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik mijzelf had ingeschreven als aannemingsbedrijf in de praktijk verhuur ik me echter veel meer als calculator.
Hoe is ervoor te zorgen dat ik ook klanten krijg buiten mijn vriendkring. Hoe groot is het effect van reclame en hoe belangrijk is een internet site. (Ondanks dat mijn site nog niet af is zou ik toch al graag advies willen www.burgbouw.nl)
Hoe dient er om gegaan te worden met visitekaartjes en wat is het voordeel hiervan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dcab1989
Dcab1989
Beste allemaal,
In mij optiek blijft mond-op-mond reclame nog steeds goede reclame. In de bouwbranche waar ik me in bevind is dit dan ook nog zeker het geval.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik mijzelf had ingeschreven als aannemingsbedrijf in de praktijk verhuur ik me echter veel meer als calculator.
Hoe is ervoor te zorgen dat ik ook klanten krijg buiten mijn vriendkring. Hoe groot is het effect van reclame en hoe belangrijk is een internet site. (Ondanks dat mijn site nog niet af is zou ik toch al graag advies willen www.burgbouw.nl)
Hoe dient er om gegaan te worden met visitekaartjes en wat is het voordeel hiervan?
Groet,
Dick
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35221-naamsbekendheid-in-de-bouw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag