• 0

Ik heb gisteren online een artikel besteld en deze vandaag betaald. Voorwaarde is namelijk dat je de eerste keer vooruit betaald.

Er is een levertijd van 10 tot 15 werkdagen en ik denk dat zij morgen pas zien dat het geld bij hun binnen is.

Nu krijg ik zojuist van iemand de tip dat ik het artikel ruim 150 euro goedkoper kan kopen ergens anders. Kan ik deze bestelling nog terug draaien of ben ik overgeleverd aan de coulance van het bedrijf waar ik het nu heb besteld?

Ik heb al in het burgerlijk wetboek gekeken waar ik geen wijs uit wordt. Op HL kan ik hier ook niets over vinden wat betreft B2B.

www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Hanteert het bedrijf waar je besteld hebt algemene voorwaarden? Sla die er eerst eens op na.

Verder zou ik vooral zo snel mogelijk netjes proberen te annuleren, pas als ze dat niet accepteren lijkt het me nuttig om eens in het BW te gaan kijken...

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

• 0

Ik vind het altijd wel fijn om van te voren te weten hoe en wat.

Algemene voorwaarden zijn niet geheel duidelijk. Ik ga morgenvroeg gelijk bellen en hoor dan wel wat ze te zeggen hebben.

www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar