Ik ben mij aan het oriënteren op het ondernemerschap, nu wil ik een webdesign bedrijfje oprichten. Ik neem geen mensen in dienst en ik werk vanuit huis (ben nog 16 en woon dus nog thuis in).
Nu vroeg ik mij af op welke kosten ik zou kunnen gaan stuiten, ik heb voor mezelf het volgende lijstje gemaakt:
Domeinnaamregistraties
Webhosting
Jaarlijkse bijdrage KvK
Handlichting griffe
3 advertenties voor handlichting
Starterspakket KvK
Printer (computer/software heb ik al)
Visitekaartjes/Briefpapier
Rekening Postbank
Ik neem voorlopig nog geen postbus en ik wil ook voorlopig nog geen eigen telefoonnummer via ISDN.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
StudentStart
StudentStart
Hoi allemaal,
Ik ben mij aan het oriënteren op het ondernemerschap, nu wil ik een webdesign bedrijfje oprichten. Ik neem geen mensen in dienst en ik werk vanuit huis (ben nog 16 en woon dus nog thuis in).
Nu vroeg ik mij af op welke kosten ik zou kunnen gaan stuiten, ik heb voor mezelf het volgende lijstje gemaakt:
Domeinnaamregistraties
Webhosting
Jaarlijkse bijdrage KvK
Handlichting griffe
3 advertenties voor handlichting
Starterspakket KvK
Printer (computer/software heb ik al)
Visitekaartjes/Briefpapier
Rekening Postbank
Ik neem voorlopig nog geen postbus en ik wil ook voorlopig nog geen eigen telefoonnummer via ISDN.
Ben ik nog iets vergeten denken jullie?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3532-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag