• 0

Zou iemand mij kunnen helpen met SEO?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 2

Iets wat er niet is kan niet verbetert worden. Je site is op dit moment leeg en bestaat dus in feite nog niet. Begin eens met het vullen van je site. Zoals ik in het andere topic al verteld heb, gaat het om de inhoud van je site.

 

Bedenk het volgende:

 

Er zijn mensen die Google gebruiken omdat ze iets zoeken. Google wilt graag dat mensen die via Google zoeken precies datgene vinden wat ze zoeken. Google wilt niet dat ze de site vinden die het leukste SEO truckje verzonnen heeft. Daar heeft de bezoeker namelijk niets aan. Google wilt dat de bezoeker blij is met de site die hij gevonden heeft. Dus daar ga jij voor zorgen. Jij gaat een site maken die mensen graag willen vinden omdat ze vraag hebben naar jouw producten. Omdat jouw site veel informatie bevat over deze producten zijn mensen blij met jouw site. Daarom laat Google jouw site zien aan hen. Tada, je hebt SEO uitgevoerd.

Link naar reactie
  • 1

Mag ik je nog even op een ouder advies wijzen.

 

Vragen van dit kaliber kan je het beste stellen op http://www.sitedeals.nl/ of op http://www.tbforum.nl. Daar gaat het puur over websites.

 

Je bent inmiddels zover dat je een lege website hebt. Ga die eerste eens vullen met content. Hoe je dat kan inrichten is GRATIS te vinden op eindeloos veel websites. Ondernemen is ONDERNEMEN!

 

Ik doe 'm nog even niet dicht.... ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

kan iemand hier mij gratis persoonlijk mee helpen?

 

Je vraagt gratis persoonlijke hulp. Iemand moet dus tijd steken in het bijbrengen van de meest elementaire beginselen van vindbaarheid op internet voor een website die feitelijk nog niet bestaat. Je hebt alleen hosting en een URL en krijgt er niet voor betaald. Wat denk je dat hier de afgelopen uren getracht is te doen? ???

 

Omgekeerd geef je geen blijk de topics die je bij je vorige vraag aangereikt zijn (gratis hulp) gelezen hebt, noch heb je schijnbaar online ook maar iets proberen te zoeken over vindbaarheid.

 

Tenslotte hebben je vragen zonder verdere achtergrond weinig met ondernemen te maken. Ga dus aan de slag en ga lezen, lezen en lezen. Bedenk hoe je geld wilt verdienen met je site, wat je erop gaat zetten en hoe dat gaat converteren (niet vragen wat het betekent, gewoon even googlen)

 

Samengevat: Topic gaat op slot. Eerst je huiswerk doen.

 

@Twa: Sorry, ik heb minder geduld

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.