• 0

Ervaring met webdesigners-vergelijkingsite?

Hallo allen,

 

Is iemand hier bekend met de website web designers streepje vergelijken punt nl (even zelf werkende url van maken) of heeft iemand ervaringen met deze site? Ik kreeg namelijk gisteren een offerte aanvraag via deze website, maar ik kan me niet herinneren me ooit aangemeld te hebben voor deze website. Nu staat er in hun faq dat de bedrijven, die een offerte aanvraag krijgen, een kleine vergoeding betalen. Nu heb ik nog geen nota ontvangen, maar het zou dus betekenen dat ik die nog kan krijgen. Ik vind het beetje rare gang van zaken zo. Ik kende de site namelijk niet en heb me er ook nooit voor aangemeld.

 

Frank

 

 

[titel verduidelijkt zonder exacte naam te noemen - mod]

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit forum wordt toch hoog geindexeerd? Als de mensen achter deze site gaan googlen op hun naam komen ze wellicht op dit topic. Of vind je juist dat dat wel de bedoeling is?

 

In ieder geval om voorzichtig te zijn om mogelijk gezeik te voorkomen. We kunnen later het beestje altijd nog bij de naam noemen, toch?

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

 

In ieder geval om voorzichtig te zijn om mogelijk gezeik te voorkomen. We kunnen later het beestje altijd nog bij de naam noemen, toch?

 

 

Het is jouw keuze. Maar dit is een vrij land waar je gerust je ervaringen mag delen. Wij modereren scherp op mogelijke laster of smaad, maar we zijn helemaal voor een gebalanceerde discussie over ervaringen met bedrijven. Zeker als er zowel positieve als negatieve ervaringen gevraagd worden.

 

Ik laat het aan jou. Hoewel je de naam natuurlijk al genoemd hebt. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ze hebben geloof ik meerdere websites (die Tellus). Ze hebben een ander bedrijf van mij eens opgenomen in hun database. Ik zou eigenlijk moeten betalen om offertes te ontvangen maar ik heb hun aanbod destijds afgewezen. Sindsdien ontvang ik sporadisch offerteaanvragen inclusief alle NAW gegevens van de aanvrager, zo om de paar maanden ineens 2 in een week ongeveer.

 

Ik reageer verder niet op die aanvragen dus ik ken de kwaliteit niet. Vind het in ieder geval een vage werkwijze.

 

 

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Ik weet hoe het zit. Wij hebben namelijk zelf een tijdje geadverteerd via dit bedrijf. Ze hebben inderdaad meerdere websites. Allemaal met als doel: leads genereren en doorverkopen.

 

Wat ze doen:

 

Als ze in een categorie (bijvoorbeeld "webdesign" - "Noord-Holland") geen of weinig adverteerders hebben (maximaal 5 per regio), vullen ze zelf een paar bedrijven in waar de offertes automatisch worden aangevraagd.

 

Dat heeft voor hen 2 voordelen:

 

1. Bezoekers vragen een offerte aan en willen dus een offerte ontvangen. Ondanks dat je er niet voor hoeft te betalen, hebben ze toch hun taak vervuld (offerteaanvraag bezoeker bij enkele aanbieders neerleggen)

2. Voor ons als "adverteerders" lijkt het een populaire dienst, waar al meerdere adverteerders op staan.

 

Overigens waren wij best tevreden over de diensten van Tellus.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Ik wasben werkzaam bij Tellus. Het bedrijf is erop gericht om offerte aanvragen via de eerste pagina's van Google, Yahoo en Bing, via SEA, SEO en Affiliate marketing, voor webdesigners te genereren. Tellus is sinds 1995 in een groot deel van de wereld uitgegroeid tot een Lead generator met specifieke kennis van een groot aantal dienstverlenende branches.

Adverteerders beoordelen ons op conversie, en dat is terecht. Wij trachten altijd kwaliteit aanvragen aan te leveren, en de bedrijven doen hun uiterste best om de opdracht binnen te halen. Het is een wisselwerking, waar een win/win situatie moet ontstaan. Door de jaren heen zijn we ons bewust, dat het voor bedrijven niet altijd even eenvoudig is om via zoekmachines offerte aanvragen te genereren. Hiervoor doen wij dan ook iedere dag ons uiterste best.

 

Neem gerust contact op voor meer informatie.

 

Mod toelichting:

Beste modmelders, iemand die in een topic genoemd wordt mag daarop uiteraard reageren.

Tellus is inmiddels failliet.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou als betalende klant van Tellus niet zo tevreden zijn als mijn 'conversie' ratio naar beneden gehaald wordt omdat de aangeboden leads random worden verstuurd naar partijen die er niet om hebben gevraagd.

 

Indien 5 aanbieders de lead ontvangen is de conversie ratio 20% of lager. Denk dat de tellus medewerker eerder wilde zeggen dat hun klanten de ROI meten. Want conversie zal altijd lager liggen dan bvb een lead uit een telemarketing actie.

 

Edit: oeps niet gezien dat het topic reeds een jaar oud was.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 64 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.