Hi, ik wordt binnen kort ontslagen met een vergoeding van 70K.
Zie mezelf niet meer in staat om in loondienst te werken en wil het geld in een eigen onderneming investeren. Begrijp ik het goed , dat ik , als ik een EMZ heb, geld kan lenen van de Stamrecht bv om in middelen te investeren , bv apparatuur?
Moet ik dan iets als onderpand hebben behalve de appraratuur? Heb namelijk een hypotheekschuld van 270K en het huis is nu ca 200K waard .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kris_1979
kris_1979
Hi, ik wordt binnen kort ontslagen met een vergoeding van 70K.
Zie mezelf niet meer in staat om in loondienst te werken en wil het geld in een eigen onderneming investeren. Begrijp ik het goed , dat ik , als ik een EMZ heb, geld kan lenen van de Stamrecht bv om in middelen te investeren , bv apparatuur?
Moet ik dan iets als onderpand hebben behalve de appraratuur? Heb namelijk een hypotheekschuld van 270K en het huis is nu ca 200K waard .
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35983-stamrecht-bv-start-eigen-bedrijf-met-schulden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag