• 0

Laten samenvoegen en controleren van huurcontract en algemene voorwaarden

Beste forum leden,

 

In anderhalf jaar tijd heb ik een bedrijf opgezet die opslagruimtes verhuurt aan particulier en zakelijk.

Nu werk ik met een een bij elkaar gevoegd huurcontract en algemene voorwaarden van andere.

Echter lijkt het mij verstandig om iemand met verstand naar mijn documenten te laten kijken.

Na elke telefoontjes kreeg ik te horen dat mij dit 800 tot 1000 euro ging kosten.

Mijn vraag luid als volgt: heeft er iemand voor mij een tip hoe ik een correct document kan laten opstellen voor een leuk bedrag?

 

Bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste forum leden,

 

In anderhalf jaar tijd heb ik een bedrijf opgezet die opslagruimtes verhuurt aan particulier en zakelijk.

Nu werk ik met een een bij elkaar gevoegd huurcontract en algemene voorwaarden van andere.

Echter lijkt het mij verstandig om iemand met verstand naar mijn documenten te laten kijken.

Na elke telefoontjes kreeg ik te horen dat mij dit 800 tot 1000 euro ging kosten.

Mijn vraag luid als volgt: heeft er iemand voor mij een tip hoe ik een correct document kan laten opstellen voor een leuk bedrag?

 

Bedankt.

Misschien wel die 800 tot 1000 euro betalen, het gaat om een juridisch document, waarom wil je dat voor een leuk bedrag laten opstellen, terwijl als je het ooit nodig mocht hebben bij een conflict, het wel correct moet zijn.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor uw reactie,

 

De optie om het voor zo'n bedrag te laten doen staat altijd open, maar 1000 euro is een hoop geld voor mij dat niet direct zichzelf terug betaald.

Ik vroeg me eigelijk af of 1000,- euro wel reel was voor het werk dat er gedaan hoeft te worden.

Kan ik uit uw reactie concluderen dat dit een normaal bedrag voor dit soort werkzaamheden is?

 

Bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor uw reactie,

 

De optie om het voor zo'n bedrag te laten doen staat altijd open, maar 1000 euro is een hoop geld voor mij dat niet direct zichzelf terug betaald.

Ik vroeg me eigelijk af of 1000,- euro wel reel was voor het werk dat er gedaan hoeft te worden.

Kan ik uit uw reactie concluderen dat dit een normaal bedrag voor dit soort werkzaamheden is?

 

Bedankt.

Nee, dat kunt u niet uit mijn reactie concluderen,

 

Ik ben er van uitgegaan dat u zelf al offertes had gevraagd, als 4 of 5 prijzen hebt opgevraagd kunt u zelf bepalen wat reeel is.

Link naar reactie
  • 0

Heb bij LegalXS een jaarabonnement afgenomen: http://www.legalxs.nl en daarbij kan je tevens een oplossing voor je algemene voorwaarden krijgen. Dan heb je dus voor +/- hetzelfde geld de algemene voorwaarden opgelost en een jaar lang juridische support. Wellicht dat de kosten voor je op die manier wat beter te behappen zijn.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vroeg me eigelijk af of 1000,- euro wel reel was voor het werk dat er gedaan hoeft te worden.

 

Waarom willen toch veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten?

 

Als je voor een goede set AV € 800 tot € 1.000 weg moet tikken, zal dat niet zijn om daar direct profijt van te hebben. Je doet dat toch om mogelijk grote toekomstige “financiële ongevallen” te pareren!! Als je nu die zaken door een “liefhebber” tegen een zacht prijsje laat controleren dan heb je niets om op terug te vallen als er later iets met die AV aan de knikker is.

 

Mijn advies: laat er een goede jurist naar kijken, genoemde prijs is naar mijn ervaring niet exorbitant hoog, vraag wel diverse offertes/prijsindicaties aan! .

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vroeg me eigelijk af of 1000,- euro wel reel was voor het werk dat er gedaan hoeft te worden.

 

Waarom willen toch veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten?

 

Als je voor een goede set AV € 800 tot € 1.000 weg moet tikken, zal dat niet zijn om daar direct profijt van te hebben. Je doet dat toch om mogelijk grote toekomstige “financiële ongevallen” te pareren!! Als je nu die zaken door een “liefhebber” tegen een zacht prijsje laat controleren dan heb je niets om op terug te vallen als er later iets met die AV aan de knikker is.

 

Mijn advies: laat er een goede jurist naar kijken, genoemde prijs is naar mijn ervaring niet exorbitant hoog, vraag wel diverse offertes/prijsindicaties aan! .

 

 

helemaal mee eens! maar je kan 'het' anders ook gewoon eerst laten beoordelen? dat is toch niet zo raar? Ik mag hopen dat een advocaat dat wel in een uurtje kan

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reactie.

 

Als antwoord op de vraag waarom willen mensen toch altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten:

Ik ben een jong ondernemer van 23 jaar en 1000,- euro is voor mij een hoop geld.

 

Bedankt voor de tip van het abonnement ik zal deze gaan afwegen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.