Ik heb 3 jaar geleden een bv geopend met het idee er webshop mee te beginnen. Door omstandigheden is dit niet doorgegaan. Nu zit ik met een probleem dat ik eigenlijk de belasting nooit heb verwittigd dat ik er niet mee ben begonnen, ofwel ik heb nooit aangifte gedaan. Nu krijg ik van de belastingdienst een vette boete. Over die drie jaren van zo'n 4500 Euro.
Stom , stom , stom uiteraard.
Maar nu is mijn vraag kan ik hier nog iets aan doen? Zo niet, wat is dan bijvoorbeeld een mogelijk tot een betalingsregeling.
Tevens heb ik een eigen huis. Is het mogelijk dat men daar aan toornt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
steve1984
steve1984
Hoi allemaal,
Ik heb 3 jaar geleden een bv geopend met het idee er webshop mee te beginnen. Door omstandigheden is dit niet doorgegaan. Nu zit ik met een probleem dat ik eigenlijk de belasting nooit heb verwittigd dat ik er niet mee ben begonnen, ofwel ik heb nooit aangifte gedaan. Nu krijg ik van de belastingdienst een vette boete. Over die drie jaren van zo'n 4500 Euro.
Stom , stom , stom uiteraard.
Maar nu is mijn vraag kan ik hier nog iets aan doen? Zo niet, wat is dan bijvoorbeeld een mogelijk tot een betalingsregeling.
Tevens heb ik een eigen huis. Is het mogelijk dat men daar aan toornt?
Groet steve
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36058-help-boete-voor-mijn-bv-maar-ik-gebruik-hem-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag