Sinds een paar maanden heb ik een praktijk voor olieen en kruiden, dit op paranormale basis.
Ik moet nu mijn eerste aangifte ondernemers doen en daarvoor mijn boekhouding afsluiten. Ik heb alle olieen en kruiden die ik heb ingekocht bij de groothandel geboekt onder 020 voorraad olieen en 030 voorraad kruiden.
Ik heb tot nu toe nog helemaal niets verkocht. Kan ik dit nu wel als kosten op voeren en zo ja hoe boek ik dit ??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Oliepara
Oliepara
Beste dames en heren,
Sinds een paar maanden heb ik een praktijk voor olieen en kruiden, dit op paranormale basis.
Ik moet nu mijn eerste aangifte ondernemers doen en daarvoor mijn boekhouding afsluiten. Ik heb alle olieen en kruiden die ik heb ingekocht bij de groothandel geboekt onder 020 voorraad olieen en 030 voorraad kruiden.
Ik heb tot nu toe nog helemaal niets verkocht. Kan ik dit nu wel als kosten op voeren en zo ja hoe boek ik dit ??
Kunnen jullie me aub aub aub helpen ?
Groetjes,
Sandra
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36139-voorraad-hoe-te-waarderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag