Wij hebben een webshop met herenkleding. We richten ons met de 2 merken die we momenteel hebben op de jonge, modebewuste man.
De kwaliteit staat voorop, zowel bij onszelf als bij onze klanten. Optimale klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel. De kleding welke wij leveren zijn allemaal uit voorraad leverbaar.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wij hebben zo'n beetje alles m.b.t. onze webshop uitbesteed aan 'experts'. De bestellingen worden door ons verstuurd. De nieuwe kleding plaatsen wij zelf online.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De conversie moet omhoog, momenteel ligt deze rond de 1%. Dit percentage hopen wij steeds verder op te krikken.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
-
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wij hopen opbouwende kritieken en goede, bruikbare tips te ontvangen van jullie. Tips en kritieken op onze webshop om de conversie / usability te verhogen. Tips om zoveel mogelijk klanten verleiden een bestelling te laten plaatsen bij ons.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DanGr
DanGr
Omschrijving van je concept:
Wij hebben een webshop met herenkleding. We richten ons met de 2 merken die we momenteel hebben op de jonge, modebewuste man.
De kwaliteit staat voorop, zowel bij onszelf als bij onze klanten. Optimale klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel. De kleding welke wij leveren zijn allemaal uit voorraad leverbaar.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wij hebben zo'n beetje alles m.b.t. onze webshop uitbesteed aan 'experts'. De bestellingen worden door ons verstuurd. De nieuwe kleding plaatsen wij zelf online.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De conversie moet omhoog, momenteel ligt deze rond de 1%. Dit percentage hopen wij steeds verder op te krikken.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
-
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wij hopen opbouwende kritieken en goede, bruikbare tips te ontvangen van jullie. Tips en kritieken op onze webshop om de conversie / usability te verhogen. Tips om zoveel mogelijk klanten verleiden een bestelling te laten plaatsen bij ons.
Alvast dank voor jullie tips en kritieken!
Klik hier om naar onze webshop te gaan.
www.fashionshoponline.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36210-wat-vinden-jullie-van-onze-kleding-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag