Ik wil brillen importeren vanuit China. Alleen wil een paar dingen weten, zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
Ik heb een order gedaan van 10 brillen. Dat is om mee te beginnen om te kijken hoe de kwaliteit is.
Nu heb ik een aantal vragen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
De prijs is 100,- hoeveel is dat in euro's?
Om het bedrag te betalen ga ik naar de bank, komen er dan nog extra kosten bij? Zoja, hoeveel?
Krijg ik te maken met belasting,invoerrechten en verzendkosten? Want de leverancier stuurt het op als 'gift' en zegt dat alle kosten al bij de prijs inbegrepen zijn.
Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DBJerry
DBJerry
Goedendag,
Ik wil brillen importeren vanuit China. Alleen wil een paar dingen weten, zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
Ik heb een order gedaan van 10 brillen. Dat is om mee te beginnen om te kijken hoe de kwaliteit is.
Nu heb ik een aantal vragen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
De prijs is 100,- hoeveel is dat in euro's?
Om het bedrag te betalen ga ik naar de bank, komen er dan nog extra kosten bij? Zoja, hoeveel?
Krijg ik te maken met belasting,invoerrechten en verzendkosten? Want de leverancier stuurt het op als 'gift' en zegt dat alle kosten al bij de prijs inbegrepen zijn.
Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
Alvast bedankt !!
Groetjes Jerry de brabander
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36511-eerste-keer-importeren-vanuit-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag