Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Ik ga terugverhuizen naar Amsterdam. Tenminste, als het de goden op de Olympus behaagt. Ik maak me zorgen over twee dingen. Als je zzp'er bent, dan heb je geen normale loonstroken, en de winst en verliesrekeningen en zo die je dan moet overleggen moeten dan maar geinterpreteerd worden. Hoewel ik ruimschoots genoeg verdiend heb vorig jaar, weet je nooit wat zo'n verhuurder daar nou van vindt. Daarnaast, toen mijn bedrijf failliet ging heb ik korte tijd wat problemen met de huur gehad, dat is wel heel lang geleden, maar nu heb ik er toch nare dromen van dat ik geen goede "verhuurdersverklaring" krijg. Vandaag koninginnedag, verhuurder neemt de telefoon niet op, en de tijd tikt. Het is wel een beetje raar, ben eervorig jaar een paar maanden in loondienst geweest, en toen kon ik met wat loonstroken alles voor elkaar krijgen, nu verdien ik meer en moet ik meer moeite doen om te laten zien dat ik "kredietwaardig" ben.
Zo. Nu weer aan het werk.