Ik wens een huis te kopen (niet voor eigen gebruik) voor 165.000 incl de kk. De huuropbrengst is 9900 per jaar. Het huis is 5 jaar oud.
Ik heb het volgende rekensommetje gemaakt:
165.000 - 20.000 eigen middelen = 145.000 financieringsbehoefte
rente 1 jaar vast 4200
aflossing 4833
Gezien de huuropbrengst moet het dus goed mogelijk zijn. Mijn verdere inkomen is zeer goed. Huidige financier wil teveel extra dekking middels allerlei extra verzekeringen welke ik niet wens. Wie heeft een dusdanige financiering al ondergebracht. Of wie heeft contacten om dit te doen ? Is er een andere te bewandelen weg?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blokker
blokker
Ik wens een huis te kopen (niet voor eigen gebruik) voor 165.000 incl de kk. De huuropbrengst is 9900 per jaar. Het huis is 5 jaar oud.
Ik heb het volgende rekensommetje gemaakt:
165.000 - 20.000 eigen middelen = 145.000 financieringsbehoefte
rente 1 jaar vast 4200
aflossing 4833
Gezien de huuropbrengst moet het dus goed mogelijk zijn. Mijn verdere inkomen is zeer goed. Huidige financier wil teveel extra dekking middels allerlei extra verzekeringen welke ik niet wens. Wie heeft een dusdanige financiering al ondergebracht. Of wie heeft contacten om dit te doen ? Is er een andere te bewandelen weg?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3668-financiering-belegginspand-topwiepovisie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag