Ik heb een kort vraagje, ik heb onlangs voor een familielid de aangifte Inkomstenbelasting ingevuld. Hij heeft een vaste baan en in weekenden verdient die wat bij door op een vrije markt goederen te verkopen.
Met zijn kilometervergoeding komt hij op een verlies uit.
Hij voldoet niet aan de urencriterium. Dus ik heb ik het verwerkt als Resultaat overige werkzaamheden.
Maar als hij inlogt op de belasting site staat de winstaangifte nog open en dient die nog ingevuld te worden.
Nu is mijn vraag moet ik het afwachten totdat hij wat van de belastingdienst hoort of dien ik alsnog zo snel mogelijk de winstaangifte in te vullen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Summergirl
Summergirl
??
Ik heb een kort vraagje, ik heb onlangs voor een familielid de aangifte Inkomstenbelasting ingevuld. Hij heeft een vaste baan en in weekenden verdient die wat bij door op een vrije markt goederen te verkopen.
Met zijn kilometervergoeding komt hij op een verlies uit.
Hij voldoet niet aan de urencriterium. Dus ik heb ik het verwerkt als Resultaat overige werkzaamheden.
Maar als hij inlogt op de belasting site staat de winstaangifte nog open en dient die nog ingevuld te worden.
Nu is mijn vraag moet ik het afwachten totdat hij wat van de belastingdienst hoort of dien ik alsnog zo snel mogelijk de winstaangifte in te vullen?
Alvast bedankt!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36680-resultaat-overige-werkzaamheden-vs-winstaangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag