Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anders Floor
Anders Floor
Ik heb in mijn Algemene Voorwaarden het volgende staan:
Ik kan me voorstellen dat dit aan de orde is wanneer je overeenkomt met de opdrachtgever om op dag x op uur y beschikbaar te zijn, en je op dat tijdstip vervolgens niet aan de slag kunt omdat hij zijn zaken nog niet op orde heeft.
Is het echter ook relevant voor een langere termijn, op projectbasis? Stel, je spreekt een planning af waarbij beide partijen bepaalde zaken opleveren op een bepaalde termijn. De opdrachtgever komt zijn deel van de afspraken niet na en levert aanzienlijk te laat of helemaal niet. Hierdoor kun jezelf niet verder terwijl je wel tijd hebt ingeruimd voor de te verrichten werkzaamheden en acquisitie voor de betreffende periode op een lager pitje hebt gezet, terwijl je daarna enorm in de knoei kan komen doordat je dan al wat anders "geboekt" hebt.
Is dit een gewoon ondernemersrisico, of zijn de genoemde wachttijden ook hiervoor van toepassing? Zo ja, wat is dan gebruikelijk?
eBase - Portal voor de internetbranche
• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag