Christine Geplaatst: 25 juli 2012 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2012 Onbekend maakt onbemind en we komen nu eenmaal niet zo vaak slangen tegen in onze contreien. In het Drents-Friese woud werd de hond in z'n neus gebeten door een adder. Ze overleefde het gelukkig. Maar we komen allemaal wel 's ergens waar wel slangen zijn. Dan wandel je door het bos, en zie je ineens een slang oversteken. Ik vond dat erg interessant, helaas was 'ie snel weg. En wat ik al zei over een vervellende slang op een ANWB camping in Spanje. Het leven is te kort om bang te zijn. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 juli 2012 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2012 Weet nu eenmaal niks van slangen af en dus geen idee of het een onschuldige slang is of een zwaar giftig exemplaar dat bij iemand uit de buurt ontsnapt is. Als je de slang ziet, is het probleem grotendeels opgelost. Een slang valt je niet aan, hij bijt alleen als je te dicht bij komt, of als je op 'm trapt. Als je een beetje afstand houdt, kun je rustig je video camera pakken, en onderwijl het dierenasiel bellen. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Marjan Geplaatst: 25 juli 2012 Marjan 2,4k 192 Geplaatst: 25 juli 2012 en onderwijl het dierenasiel bellen. Het dierenasiel voor een slang?? (sorry Marco, de slang blijft ons bezig houden ;)) maak eens een buiteling: www.saltoadvies.nl Link naar reactie
Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 25 juli 2012 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 25 juli 2012 Als alle slangen zichzelf nu eens in de staart bijten, kunnen we hier serieus verder gaan. akkoord ?? marco HL admin Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 juli 2012 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2012 Als alle slangen zichzelf nu eens in de staart bijten, kunnen we hier serieus verder gaan. akkoord ?? marco HL admin Marco, het is heel warm en benauwd, en we zitten allemaal als zzp'er in ons kantoortje hard te werken met het raam open of de deur open, en flessen water en te vroeg aan het koude bier. Dan verdienen we toch wel wat afleiding? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Marjan Geplaatst: 25 juli 2012 Marjan 2,4k 192 Geplaatst: 25 juli 2012 Bovendien loop je met alle ramen en deuren open een grotere kans dat een slang bij je binnenkomt en zich lekker op je bureau nestelt.... maak eens een buiteling: www.saltoadvies.nl Link naar reactie
De Ketchupmaker Geplaatst: 25 juli 2012 De Ketchupmaker 662 121 Geplaatst: 25 juli 2012 Kwam net de oranje zwarte tuinslang tegen, dat is een cool (koel) beest. Winnaar MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen 2018. Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 juli 2012 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2012 Bovendien loop je met alle ramen en deuren open een grotere kans dat een slang bij je binnenkomt en zich lekker op je bureau nestelt.... Zeker in mijn nieuwe huis op tien hoog. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 25 juli 2012 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 25 juli 2012 Als alle slangen zichzelf nu eens in de staart bijten, kunnen we hier serieus verder gaan. akkoord ?? marco HL admin Marco, het is heel warm en benauwd, en we zitten allemaal als zzp'er in ons kantoortje hard te werken met het raam open of de deur open, en flessen water en te vroeg aan het koude bier. Dan verdienen we toch wel wat afleiding? Hebben jullie daar tijd voor dan ? :) Ik kan hier straks de boel gaan aanvegen en da's ook geen pretje met deze temperaturen. Link naar reactie
Linda Maas Geplaatst: 25 juli 2012 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 25 juli 2012 Dan verdienen we toch wel wat afleiding? Wellicht is het ouderwetse spelletje snake dan iets..... Op deze manier kunnen we de liefde voor slangen en de ontspanning daar voortzetten, voordat een van de moderatoren dadelijk net zoals een slang uit zijn velletje springt ;) Marketing & Communicatie Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 juli 2012 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2012 Ik kan hier straks de boel gaan aanvegen en da's ook geen pretje met deze temperaturen. Ik stuur mijn katten wel even, die vangen veel muizen, slangen zullen ze ook wel lusten. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 25 juli 2012 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 25 juli 2012 ;D Link naar reactie
Tonino Geplaatst: 25 juli 2012 Tonino 1,7k 84 Geplaatst: 25 juli 2012 Aarch voor Marco toch weer on-topic ;D Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen