Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Impressie Turkije
Beste ondernemers,
Voor ons online magazine Impressie Turkije, werk ik aan een serie artikelen over ondernemen in en handel met Turkije.
Over enkele weken ga ik met iemand die leren tassen in Turkije wil laten produceren naar Isparta om te kijken of daar zaken gedaan kunnen worden. We worden er begeleid door iemand van de Isparta Investment Support Office en we zullen er diverse leerverwerkingsbedrijven bezoeken.
Over dit project ga ik een reportage schrijven die natuurlijk op de website te lezen zal zijn.
Nu ben ik op zoek naar mensen die ook iets in of met Turkije willen gaan doen, bij voorkeur in een wat minder bekende streek (dus niet Istanbul of Izmir).
Ik vraag voor deze dienst wel een onkostenvergoeding plus een commissie van 5% van het eerste orderbedrag en nog twee keer 2,5% bij de volgende twee orders.
Voor dit geld krijg je:
- de reportage;
- mijn inzet (ik ga op zoek naar de juiste contacten, maar zal desgewenst ook dingen voor je uitzoeken);
- de goodwill van de meewerkende bedrijven en andere personen (die voor een reportage natuurlijk graag een goede indruk willen maken).
Als je interesse hebt, hoor ik het graag.
Leven is meervoud van lef