• 0

Online Splittesting?

Hi allen!

 

Ik run een klein online bedrijfje en haal veel van mijn klanten via mond-tot-mondreclame.

Nu probeer ik sinds kort ook via AdWords wat klanten aan te trekken,

en experimenteer daarbij ook met verschillende versies van mijn website. (Splittesting!)

 

Nu kwam ik laatst achter enkele leuke softwares

waarmee je kunt ZIEN wat klanten doen!

 

Voorbeelden zijn:

 

Clicktale (http://www.clicktale.com/)

Mouseflow (http://www.mouseflow.nl/)

Seevolution (http://www.seevolution.com/)

 

Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Google heeft een patent op de toepassing van 'mouse tracking' voor het ranken van zoekresultaten (zo uit mijn hoofd, patent kan iets specifieker zijn, lang geleden dat ik er over gelezen) Dus het zal wel waarde hebben.

 

Vraag is of je genoeg bezoekers hebt die daadwerkelijk iets zinnigs doen met hun muis. Heb zelf eens met de techniek gespeeld om op afstand mee te kunnen kijken met gebruikers van webapplicaties. Maar die gebruikten de muis net als ik; zoek je doel met je ogen en dan in één lijn met de muis naar dat doel.

 

Dat soort directe akties meet je al met Analytics. En als het andere akties dan kliks zijn ('hoveren' over een element of een menu uitklappen) dan kun je die met 'Analytics event tracking' ook meten. Heb je dus geen pakket van $99 per maand voor nodig.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de gegevens even doorgespeeld naar een bevriende jurist. Ik vraag me ook werkelijk af of een organisatie als Greenpeace echt hieraan gelieerd is???

 

6_1346870362.png

 

Waarom niet? Wat gaat jouw advocaat hiermee doen? Greenpeace nabellen of ze het echt gebruikt hebben? Zou prima kunnen hoor. Mouseflow opereert ook internationaal.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de reacties!

 

Ik heb me er nog iets meer in verdiept

en de betaalde opties lijken mij inderdaad een beetje te veel van het goede.

 

Ik kijk nog even verder en test misschien wel even een proefversie uit!

Als het werkt, laat ik het weten! :)

 

Overigens, (voor de geïnteresseerden)

ik heb zelf een webbedrijfje die voornamelijk Social Media voor bedrijven regelt ;).

(dus als je hier vragen over hebt, vraag ze! Als je ze in dichtvorm stelt, antwoord ik ook in dichtvorm)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.