Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mieke987
mieke987
ik ben momenteel bezig met het starten van een verhuurbedrijf in feestartikelen zoals opblaaspoppen sarah en abraham ed
tevens doen wij er een klein deel verkoop bij van feestartikelen zoals slingers en ballonnen
na vele uren zoeken was het mij nog niet duidelijk geworden waar mijn bedrijf onder zou vallen ivm btw
dus heb ik de belastingdienst maar gebeld
het eerste antwoord wat ik kreeg "het is een webwinkel"
leek me vrij onwaarschijnlijk dus nogmaals gebeld en nu viel het onder "bedrijfdienstverlening"
waarschijnlijk zullen maar 5% van mijn klanten bedrijven zijn dus heb ik nogmaals gebeld
en nu was het antwoord "u valt onder kermisexploitanten" ???
tja nu weet ik het dus helemaal niet meer
ik hoop dat iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven dan kan ik eindelijk weer verder met mijn bedrijf opstarten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38306-onder-welk-kopje-van-de-belastingdienst-zal-mijn-bedrijf-gaan-vallen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag