Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam een schatting kan maken van de hoeveel klanten die ik per maand binnen kan halen voor mijn webwinkel (dameskleding en accessoires)? Ik ben namelijk bezig met het opstellen van een ondernemersplan en moet weten hoeveel klanten ik denk binnen te halen.
Ik ga gebruikmaken van Facebook, Twitter en Google Adwords. Een dure reclame campagne (net als bv. Zalando) zit er niet in, geen budget ervoor!!!
Ik heb al wel gekeken naar de volgende sites: CBS Statline, HBD, Mitex, Thuiswinkel etc maar kom er gewoon niet uit!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Liefje007
Liefje007
Beste Higerlevelaars,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam een schatting kan maken van de hoeveel klanten die ik per maand binnen kan halen voor mijn webwinkel (dameskleding en accessoires)? Ik ben namelijk bezig met het opstellen van een ondernemersplan en moet weten hoeveel klanten ik denk binnen te halen.
Ik ga gebruikmaken van Facebook, Twitter en Google Adwords. Een dure reclame campagne (net als bv. Zalando) zit er niet in, geen budget ervoor!!!
Ik heb al wel gekeken naar de volgende sites: CBS Statline, HBD, Mitex, Thuiswinkel etc maar kom er gewoon niet uit!
Jullie hulp stel ik zeer op prijs!
Alvast vriendelijk bedankt!!!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38933-schatting-klanten-voor-webwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag