• 0

Gezocht leverancier voor fiets en sport kleding

Gezocht leverancier voor fiets en sport kleding,

 

Wij zijn een jonge onderneming met een webshop, hiervoor zijn wij nog opzoek naar een fabrikant en of leverancier van wielerkleding en 1 voor sportkleding.

 

We hebben al veel google gezocht maar kunnen niet gemakelijke een vinden die nog geen dealer in nederland heeft.

 

Heeft er iemand een idee hoe we dit aan moeten pakken?

 

Mg

Johan Kreeft

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een fabrikant zoeken die nog niet een Nederland dan wel Europa actief is een lastig verhaal. Sterker nog dat is een speld in een hooiberg en mocht je er één vinden dan is nog de vraag of die jullie als dealer/importeur wil hebben.

Wat is de reden dat jullie niet de reeds bestaande "merken" willen verkopen?

 

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Als enthousiast (race)fietser valt het me op dat veel merken die in Engeland doodnormaal zijn hier niet of nauwelijks te krijgen zijn. Misschien kun je daar wat mee? Maar ja, je moet dan wel gaan concurreren met grote webshops als Wiggle (Engeland) en Bobshop (Duitsland) die hele brede assortimenten hebben en ook nog eens zonder problemen aan Nederland leveren.

Link naar reactie
  • 0

Je kunt proberen een in Nederland onbekend merk op te sporen zodat je een uniek product kunt leveren.

Wat ik me alleen afvraag, wie koopt er nu een onbekend merk fietskleding online?

 

Fietsers zijn vaak erg merktrouw vanwege pasvorm en zitcomfort.

Bij fietskleding zitten er grote verschillen tussen verschillende merken, de reden waarom denk ik veel fietsers blijven bij het merk waar ze goede ervaring mee hebben.

 

Als je dat voor een onbekend merk wil realiseren dan denk ik dat als je je activiteiten beperkt tot alleen een webshop de kans klein is dat je ooit grote omzetten gaat draaien tenzij je iets heel bijzonders aanbied. Ergo, jouw product zou ook bij de fietsenwinkels moeten hangen. En dan krijg je het verhaal dat veel winkeliers het niet prettig vinden als hun leverancier zelf direct aan consumenten levert.

 

Ben je zelf een actieve fietser?

Link naar reactie
  • 0

Het concureren met bij bobshop e.d. is zeker een moeilijker verhaal maar als je de consument goede aandacht geeft en goede service levert zal hij bij terug komen.

 

Onze onderneming gaat bestaan uit fiets,sport en werkkleding want van fiets kleding alleen kun je niet leven,

maar met betrekking tot de fietskleding hebben wij een aantal fietsenwinkels waarbij we de spullen in de winkel mogen hangen.

 

Overgens ben ik zelf een actieve fietser.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.