ChristiaanB Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 ChristiaanB Newbee 3 0 Vanochtend in mijn e-mail box: "Beste Christiaan Benting, Namens alle leden van Higherlevel.nl: VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag! Wij wensen je een gezellige dag vandaag en vele succesvolle ondernemersjaren. Met vriendelijke felicitaties, Het team van Higherlevel.nl" Daar word je toch warm van, ook al ben ik (nog) niet bepaald actief! Hartelijk dank en een goed weekend! -Christiaan Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Leuk dat je het terugkoppelt, en uiteraard ook op deze plek van harte gefeliciteerd! Link naar reactie
fvddungen Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 fvddungen Legend 1,7k 95 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook de felicitaties aan de ongeveer 130 andere leden, die vandaag jarig zijn. Jeetje, je zou maar elke dag gemiddeld 130 felicitatie mailtjes de deur uit moeten doen. Is dat de taak van de mod, die er het laatst bij is gekomen? Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
Robbert08 Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Robbert08 Super Senior 172 4 Haha, deze mails zullen toch wel automatisch verstuurd worden? Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding Link naar reactie
Wouter33 Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Wouter33 Super Senior 223 16 Nee, dit doen de mods zelf. Anders is het hele idee van zo'n mail natuurlijk teniet gedaan. Je zal ook zien dat tzt het mailtje naar jou waarschijnlijk verschilt met deze. Aan het broeden op een nieuwe startup... Link naar reactie
prodisplay Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 prodisplay Legend 384 15 Klopt, ik heb er ook een gekregen vandaag en die was heeel anders... Nog bedankt voor de felicitaties! Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Frans Sijtsma Retired Mod 8,5k 777 Ik pas iedere dag mijn verjaardag aan om Norbert aan het werk te houden ;D (ssst. niet verder vertellen) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
fvddungen Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 fvddungen Legend 1,7k 95 Tuurlijk geen automatische scripts. Dat is zoooooo onpersoonlijk. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
Robbert08 Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Robbert08 Super Senior 172 4 Mijn excuses! Dan nog meer respect voor HL en extra respect voor de persoon die dit dagelijks doet! Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 344 Ik kreeg op mijn verjaardag een slordig geschreven mailtje. Hoi, Gefelisiteerd met je viaardag. Gr, Mod >;( Link naar reactie
John B Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 John B Legend 2,8k 258 Ik kreeg op mijn verjaardag een slordig geschreven mailtje. Hoi, Gefelisiteerd met je viaardag. Gr, Mod >;( Grappig, de mailtjes worden dus aangepast aan het taalniveau van de ontvanger ... ;D Link naar reactie
ChristiaanB Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Geplaatst: 14 december 2012 ChristiaanB Newbee 3 0 Bedankt allemaal ;) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen