Ik heb een auto van de zaak, ouder dan 15 jaar. 35% bijtelling dus.
Geld dan de aankoopwaarde, of de dagwaarde zoals ik die kan vinden op diverse sites op internet? Of mag ik dat zelf kiezen?
Verder, ik heb begrepen dat ik KM administratie moet bijhouden.
Maak ik nou aan de hand van die km administratie op voor welk deel ik prive werd gereden, en moet ik dan aan de hand daarvan bepalen hoeveel brandstof ik zelf dien te betalen en hoeveel ten laste van de eenmanszaak?
Als dat zo is, houd het daar dan op, of dien ik andere kosten ook nog te verdelen in prive en zakelijk, zoals onderhoud, en of verzekeringen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Enerva
Enerva
Ik heb een auto van de zaak, ouder dan 15 jaar. 35% bijtelling dus.
Geld dan de aankoopwaarde, of de dagwaarde zoals ik die kan vinden op diverse sites op internet? Of mag ik dat zelf kiezen?
Verder, ik heb begrepen dat ik KM administratie moet bijhouden.
Maak ik nou aan de hand van die km administratie op voor welk deel ik prive werd gereden, en moet ik dan aan de hand daarvan bepalen hoeveel brandstof ik zelf dien te betalen en hoeveel ten laste van de eenmanszaak?
Als dat zo is, houd het daar dan op, of dien ik andere kosten ook nog te verdelen in prive en zakelijk, zoals onderhoud, en of verzekeringen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39551-privegebruik-auto-van-de-zaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag