Ga naar inhoud

3FM serious request: Wat vind jullie van de actie?

Geplaatst:

Limburger23

Serious request , dat is toch voor het rode kruis ?

Ik ben persoonlijk van mening dat als je je directeur een salaris kunt betalen van dik 200.000 euro , je niet echt in de positie bent om anderen om geld te vragen!

Ik steun alle lokale goede doelen , maar bij de grote landelijke ,,goede doelen,, weiger ik om ook maar een cent te doneren.

Kom maar terug als meneer de directeur gewoon normaal 40 a 50k krijgt . Wat trouwens ook al riant is.

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Maar wat moet je dan? Iedere donateur, na toediening van lsd, ...

Mensen LSD verstrekken nadat ze een donatie hebben gedaan lijkt me conflicterend met de opiumwet, maar afgezien daarvan een uitstekend businessmodel :D

Geplaatst:

Ron van der Kolk

Semi-offtopic: Degenen die niet hebben gezien hoe dat glazen huis in Enschede eruit zag, kunnen hier nog even rondkijken bij het glazen huis.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Geplaatst:

Astrid Heijkamp

Zolang de vraag is "Wat vinden jullie van de actie", vind ik ook dat er ruimte moet zijn voor meningen voor en tegen. Ik zie niemand hier "de actie de grond in boren" zoals gezegd wordt, maar zoals altijd en overal, in elke discussie waar ook ter wereld, hebben mensen afwijkende meningen. Als je die meningen niet wilt krijgen, moet je er niet om vragen. In dit geval wordt er echter gevraagd om een mening.

Off topic: die opmerking "actie de grond in boren" kwam van mij maar daarmee bedoelde ik niet zozeer de reacties in dit topic voor de duidelijkheid.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Geplaatst:

Astrid Heijkamp

En om de twee onderwerpen, liefdadigheid en ondernemen weer samen te brengen:

dank voor het delen, indrukwekkend!

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.