Dit was ook mijn doel waar ik naar streefde, Om binnen een jaar voldoende werk te hebben om fulltime aan de slag te kunnen.
Ik heb tot nu toe 2 winters gehad en ik heb voldoende werk kunnen binnenhalen in de winter.
Omdat de garagebox die ik tot op heden huur behoorlijk krap begint te worden, Zou ik een woning willen kopen met een ruime garage.
Nu is het probleem ik ben nog maar net iets meer dan een jaar aan het ondernemen en er zijn dus nog weinig cijfers van bekend.
Maar ik zou veel kunnen besparen indien ik een woning zou kunnen kopen en dus ook centraler bij de opdrachten kan zijn.
Want nu maak ik eigenlijk doelloze omkosten met mijn bestelauto.
Omdat mijn garagebox en de woning van me ouders 15km uit elkaar ligt.
Want uit een berekening : Als ik de garagebox ruim 30 jaar zou huren x 60 euro met wat inflatie erbij in de loop van de jaren, Dan had ik daar al een nieuwe van kunnen kopen.
Besparingen :
- Minder dieselkosten voor het rijden van materiaal en minder afschrijving auto.
- Geen huurkosten meer van garagebox.
- Mogelijkheid tot groeien van de onderneming.
Bijkomende kosten :
Hypotheek + Vaste lasten woning.
Zijn hier ondernemers die in dezelfde situatie zitten ?
Of ondernemers die mij tips zouden kunnen geven bij welke bank ik bijv. het beste kan aankloppen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
danny1988
danny1988
Beste Ondernemers,
Ik ben sinds oktober 2011 ondernemer geworden.
En ik heb werk voor ruim een half jaar.
Dit was ook mijn doel waar ik naar streefde, Om binnen een jaar voldoende werk te hebben om fulltime aan de slag te kunnen.
Ik heb tot nu toe 2 winters gehad en ik heb voldoende werk kunnen binnenhalen in de winter.
Omdat de garagebox die ik tot op heden huur behoorlijk krap begint te worden, Zou ik een woning willen kopen met een ruime garage.
Nu is het probleem ik ben nog maar net iets meer dan een jaar aan het ondernemen en er zijn dus nog weinig cijfers van bekend.
Maar ik zou veel kunnen besparen indien ik een woning zou kunnen kopen en dus ook centraler bij de opdrachten kan zijn.
Want nu maak ik eigenlijk doelloze omkosten met mijn bestelauto.
Omdat mijn garagebox en de woning van me ouders 15km uit elkaar ligt.
Want uit een berekening : Als ik de garagebox ruim 30 jaar zou huren x 60 euro met wat inflatie erbij in de loop van de jaren, Dan had ik daar al een nieuwe van kunnen kopen.
Besparingen :
- Minder dieselkosten voor het rijden van materiaal en minder afschrijving auto.
- Geen huurkosten meer van garagebox.
- Mogelijkheid tot groeien van de onderneming.
Bijkomende kosten :
Hypotheek + Vaste lasten woning.
Zijn hier ondernemers die in dezelfde situatie zitten ?
Of ondernemers die mij tips zouden kunnen geven bij welke bank ik bijv. het beste kan aankloppen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39851-woning-kopen-startend-ondernemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag