Mijn vriendin en ik gaan middels maatschap een bewindvoerings kantoor opzetten.
Inhoudelijk gaan hier
budgetbeheer
beschermings/bewindvoering
curatorschap
mentorschap
en bgp beheer onder vallen.
Echter zijn we bezig om een goed basis te bedenken en stuiten al op enige knelpunten die met jullie kennis misschien niet zo moeilijk zijn op te lossen.
We krijgen uiteraard clienten onderbeheer en hun financiele gelden worden bij ons gestort.
Dit storten gaat via een bank waar wij een beheer rekening gaan openen.
Hoe gaat dit in zijn werk, en hoe kan ik dit het beste configureren.
De maatschap beheersrekening?
En de rekening/en waar gelden op gestort worden van clienten?
Technische vraag.
In de beginfase houden we de kosten laag mbt software, zeker omdat de database van klanten niet veel clienten zal bedragen in de opbouwfase.
Ik weet er is veel gratis software op internet, wellicht iemand die hier ook advies over kan geven aub?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Richard82
Richard82
Hallo mogelijke helper/s
Mijn vriendin en ik gaan middels maatschap een bewindvoerings kantoor opzetten.
Inhoudelijk gaan hier
budgetbeheer
beschermings/bewindvoering
curatorschap
mentorschap
en bgp beheer onder vallen.
Echter zijn we bezig om een goed basis te bedenken en stuiten al op enige knelpunten die met jullie kennis misschien niet zo moeilijk zijn op te lossen.
We krijgen uiteraard clienten onderbeheer en hun financiele gelden worden bij ons gestort.
Dit storten gaat via een bank waar wij een beheer rekening gaan openen.
Hoe gaat dit in zijn werk, en hoe kan ik dit het beste configureren.
De maatschap beheersrekening?
En de rekening/en waar gelden op gestort worden van clienten?
Technische vraag.
In de beginfase houden we de kosten laag mbt software, zeker omdat de database van klanten niet veel clienten zal bedragen in de opbouwfase.
Ik weet er is veel gratis software op internet, wellicht iemand die hier ook advies over kan geven aub?
mvg,
Richard M
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39976-bewindvoering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag