Ik heb een vraag over de kleine ondernemers regeling.
Ik heb in het begin van het jaar besloten om niet direct gebruik te maken van de KOR omdat ik nog niet wist of ik in 2012 "grote" investeringen ging doen.
Ik had namelijk begrepen dat je dit in het 4e kwartaal alsnog kan doen.
Nu is alleen mijn vraag hoe kan ik dit doen? Wanneer ik in mijn aangifte in het 4e kw de KOR aangeef (reeds betaalde bedrag kw1,2,3 + opgegeven bedrag kw 4) dan geeft hij de melding dat dit maximaal 1345 mag zijn in een heel jaar. Mijn te betalen BTW zit hier onder want ik ben maar een kleine ondernemer.
Hoe kan ik nu de KOR van kw 1, 2 en 3 verwerken in mijn laatste aangifte van 2012?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robinho
robinho
Ik heb een vraag over de kleine ondernemers regeling.
Ik heb in het begin van het jaar besloten om niet direct gebruik te maken van de KOR omdat ik nog niet wist of ik in 2012 "grote" investeringen ging doen.
Ik had namelijk begrepen dat je dit in het 4e kwartaal alsnog kan doen.
Nu is alleen mijn vraag hoe kan ik dit doen? Wanneer ik in mijn aangifte in het 4e kw de KOR aangeef (reeds betaalde bedrag kw1,2,3 + opgegeven bedrag kw 4) dan geeft hij de melding dat dit maximaal 1345 mag zijn in een heel jaar. Mijn te betalen BTW zit hier onder want ik ben maar een kleine ondernemer.
Hoe kan ik nu de KOR van kw 1, 2 en 3 verwerken in mijn laatste aangifte van 2012?
Super bedankt voor de eventuele reacties!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40079-kor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag