Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

Persoon

Veel ondernemers gebruiken overdag een laptop en hebben op een kantoor een andere computer staan. Dit geld dus ook voor mij :P

Weet iemand een goede oplossing om deze twee eenvoudig te synchroniseren? De adressen synchroniseer ik m.b.v. plaxo en daar ben ik goed over te spreken. Nu de e-mail, agenda, taken, etc. nog. Hoe doen jullie dat?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Featured Replies

Geplaatst:

awareless

Ik heb outlook draaien op de server, waardoor alles altijd gesynchroniseerd blijft. Erg handig als je laptop en/of computer crasht en je alles opnieuw moet installeren..... heb het al een paar keer gehad.

En nu maar hopen dat de server heel blijft ;D

MvG,

Tasneem

Geplaatst:

Casint

Ik gebruik zelf een pocketpc naast m'n laptop. Kabeltje prikken of simpelweg naast de infraroodpoort leggen en sync.

Zo kun je de pocketpc ook weer op je desktop aansluiten en wederom alles gesynchroniseerd. Op deze manier kan het zeker, of je het omslachtig vind om via via te synchroniseren ligt eraan of je een pocketpc (wilt) gebruik(t)(en). In dat geval is het geen extra stap.

www.castorinterieur.nl - Meubels op maat

Geplaatst:

Edward

Ik vond op sourceforge.net een synchronisatie-applicatie waar je wellicht iets aan hebt. Zie: Multisync

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

bratpack

Goedemiddag,

gisterochtend heb ik toevallig een schitterend systeem (al zeg ik het zelf ;D) aangelegd bij een klant:

Op computer A staat de Outlook waarop de agenda staat, die agenda kan via www.workgroupshare.com beheert worden door collega's op computer B en C. Vervolgens wordt het geheel via ActiveSync met een PDA uitgewisseld. Alles automatisch zónder het dure Microsoft Exchange.

Dus kijk eens bij workgroupshare.com, maar een ander programma is osasync (www.vaita.com) waarmee het ook zou moeten lukken. Overigens staan er in Google een aantal Advertenties als je zoekt naar dit soort oplossingen die best de moeite waard zijn.

Succes!

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.