• 0

Pinnen incl credit cards!

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit is -als ik het goed begrijp- ter vervanging van de pinapparaten in de winkel die wij nu kennen (bij de ondernemers die er nu niet aan beginnen)? Maar zo duur zijn die pin apparaten toch niet?

 

In vergelijking met een straaljager niet nee.

 

mobiele pinautomaat (koop) ~800 euro + speciaal telecom abonnement + verplicht onderhouds contract + payment provider contract + kosten per transactie.

 

Dit ding --> 100 euro, geen wurgcontracten, < 3% per transactie, en als je overmorgen geen zin meer hebt, stop je gewoon.

 

 

Voor mij persoonlijk zijn die idiote contracten altijd een probleem, krijg om de een of andere reden altijd gezeik met zoiets :)

Link naar reactie
  • 0

bleutooth verbinding met de cardreaders opbouwen. mmmm

andere verbinding heeft toch mijn voorkeur

dan toch liever een usb tje aan mijn iphone (puur uit veiligheid)

 

Waarom? omdat je bang bent dat criminelen met jou reader gaan pinnen? ;D be my guest.

ja apps en bleutooth verbindingen zijn waterdicht...yeah right...daarbij komt ook nog dat je tegen de klant moet zeggen dat hij zijn pinbon 'later' in zijn e-mail kan ontvangen.....of is de keuze dat je meteen naar de computer rend voor een uitdraai van de bon...nadat je hem eerst naar jezelf heb doorgestuurd per mail?

ik moet nog van het principe nog overtuigd worden..

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

ja apps en bleutooth verbindingen zijn waterdicht...yeah right...daarbij komt ook nog dat je tegen de klant moet zeggen dat hij zijn pinbon 'later' in zijn e-mail kan ontvangen.....of is de keuze dat je meteen naar de computer rend voor een uitdraai van de bon...nadat je hem eerst naar jezelf heb doorgestuurd per mail?

ik moet nog van het principe nog overtuigd worden..

 

Apps zijn uberhaubt veilig? iOS is veilig? Heb je het over de veiligheid als klant of over de veiligheid qua merchant?

 

Link naar reactie
  • 0

Beide , maar afgezien van de veiligheid , die nergens 100% gegarandeerd kan worden kan ik er ook wel de voordelen van zien.

Ik heb deze namelijk laatst ook op een vakbeurs gezien.

 

Buiten het gebruik van je mobiele telefoon kun je deze natuurlijk gewoon de module rechtstreeks op je pc aansluiten en de klant meteen een uitdraai mee geven... Kijk als je nu meteen een link had bijgevoegd naar de juiste pagina had ik niet zo zeikerig hoeven te doen ;)

en had ik meteen de juiste informatie gehad ... :P klik hier voor de pagina

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.