Jump to content

sgtstef

Junior
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    kvk Forum
  1. Ze hebben afgelopen jaar in duitsland 2 mega distributie centra opgebouwd eentje in berlijn en eentje in monchengladbach. dat zal er denk ik ook wel iets mee te maken hebben.....
  2. UPDATE... Ik heb inmiddels het financieringsplan en het ondernemersplan is zo ver klaar. wie zou er voor mij zijn visie op willen loslaten en mij van de nodige verbeterpunten te voorzien.? Alvast bedankt
  3. Ik zou je ook willen adviseren geen min of meer op wanhoop lijkende berichten te plaatsen... persoonlijk denk ik niet dat je daar financierders me gaat vinden... [EDIT](tijdens schrijven van deze post is de oproep al aangepast...) Verder zou ik ik eens goed naar de tekst op je website kijken en nagaan of alles wat je schrijft mag .... vooral het MC gedeelte.. tis maar een tip!! Groet, Stef
  4. Joomla mischien een optie? of - Drupal - Congcrete 5 - Zikula - CMS Made Simple - E-107 - Nuke - Fusion - Pligg - Pyro Cms zo maar een greep uit de oude schoenendoos Voor Nuke heb ik nog een Winkel module die kan ik je bij intresse wel doormailen (Gratis).
  5. Alpha of Beta ? hoe ver zijn jullie en waar gaat het precies over...dat is van belang voor je keuze Alpha Alpha software kan onstabiel zijn en kan leiden tot crashes of verlies van gegevens. De uitzondering hierop is wanneer de alfa beschikbaar is in het openbaar (zoals een pre-order bonus), waarbij jullie, voor stabiliteit van hun programma zoeken die jullie testers goed kunnen testen. Externe beschikbaarheid van alfa-software kan gedaan worden via open of gesloten software test. Beta Beta volgt meestal op de Alpha en begint als de software van jullie zo ver als klaar is. In de beta fase zullen over het algemeen veel meer bugs naar voren komen dan afgeronde software, evenals de snelheid / performance problemen. De focus van beta-testen is het verminderen van de gevolgen voor de gebruikers, vaak het opnemen van gebruiksklare testen. Ik zou dus persoonlijk beginnen met een alpha test maar dit is geheel afhankelijk welke service software jullie aanbieden en hoe ver jullie daadwerkelijk al zijn. het mag mij namelijk geen geld gaan kosten als tester... mischien dat het tezamen/naast een met vergelijkbare software mee kan draaien. Let wel dat je ook voorwaarden en dergelijke opsteld voor het gebruik van de software. en door de testers laat signeren. Overigens kun je binnen een maand wel inventariseren wat er veranderd moet worden in grote lijnen door de feedback die je krijgt. stop de alpha test na een maand, fix in grote lijnen de isseus op de feedback die je kreeg en ga dan naar de volgende stap...de Beta test hier kun je bijvoorbeeld 2 maanden voor uitrekken. eventuele kleine aanpassingen kun je ook nog doen na de release ....want uit het verleden is gebleken dat zelfs Apple en Microsoft geen garanties kunnen geven op een release van hun software.... zelfs niet na uitvoerige beta testen. Testen met 25 of met 100 het maakt niet uit ... stel het gaat goed , maar wat als je je software aan 200 klanten verkoopt en de sofware loopt dan vast... zorg voor een snelle oplossing ... en het belangrijkste van alles ... hou je klanten goed op de hoogte wat er is gebeurd en wat je eraan gaat doen om het op te lossen. just my 2 cents Groet stef
  6. Beide , maar afgezien van de veiligheid , die nergens 100% gegarandeerd kan worden kan ik er ook wel de voordelen van zien. Ik heb deze namelijk laatst ook op een vakbeurs gezien. Buiten het gebruik van je mobiele telefoon kun je deze natuurlijk gewoon de module rechtstreeks op je pc aansluiten en de klant meteen een uitdraai mee geven... Kijk als je nu meteen een link had bijgevoegd naar de juiste pagina had ik niet zo zeikerig hoeven te doen ;) en had ik meteen de juiste informatie gehad ... :P klik hier voor de pagina
  7. Hoi HL members , Ik ben bezig met mijn Financieringsplan ik denk dat ik hem voor het grootste gedeelte af heb. Wie zou er voor mij naar willen kijken of het e.a een beetje klopt zoals ik het uitgevoerd heb. Wel het liefts iemand die opbouwende kritiek kan geven ;) en mij niet meteen afschiet ;D. Geintje natuurlijk... Ik ga deze ook naar mijn boekhouder sturen maar heb graag van anderen ook een visie op het plan. Voor de gene die bereid is dit in te zien post ff dan stuur ik het per PM. Alvast hartelijk bedankt, Stef
  8. Waarom? omdat je bang bent dat criminelen met jou reader gaan pinnen? ;D be my guest. ja apps en bleutooth verbindingen zijn waterdicht...yeah right...daarbij komt ook nog dat je tegen de klant moet zeggen dat hij zijn pinbon 'later' in zijn e-mail kan ontvangen.....of is de keuze dat je meteen naar de computer rend voor een uitdraai van de bon...nadat je hem eerst naar jezelf heb doorgestuurd per mail? ik moet nog van het principe nog overtuigd worden..
  9. Ik heb mijn plan www.qredits.nl en dan het uitgebreide plan... heb je het direct juist lijkt mij...
  10. tablet chocolade met een sticker van je bedrijf erop of een zakje chips of noem maar op .. zelfs flyers uitdelen is toegestaan. tis carnaval .... veel bedrijven maken reclame tijdens carnaval.... kijk maar eens naar de autos van garagebedrijven die meerijden.
  11. bleutooth verbinding met de cardreaders opbouwen. mmmm andere verbinding heeft toch mijn voorkeur dan toch liever een usb tje aan mijn iphone (puur uit veiligheid)
  12. Dat is niet helemaal zijn vraag volgens mij. Kan je vraag zelf ook niet beantwoorden. Behalve dan dat ik geen gebruik maak van dergelijke functionaliteiten. Als ik iets specifieks wil weten kijk ik vaak op de site van de fabricant o.i.d.. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor je hele doelgroep :) Als ik het goed heb begrepen zoekt hij een online tool waar hij LIVE kan chatten met de klant.... met deze tools kan dat...je kan zelf bepalen op welke pagina je dit van toepassing wil laten zijn. oh bij nader inzien.... ;) idd ik heb zijn vraag niet goed gelezen in eerste instantie... dus antwoord op de vraag...ik vindt het een ideale manier om je klanten een extra mogelijkheid te geven direct met jouw in contact te komen
  13. Hoi, onderstaande zijn allemaal gratis Helpdesktools....koste mij 1 minuutje googlen...doe er je voordeel mee. osTicket is mijn favoriete in deze rij. osTicket HESK Open Web Messenger Help Center Live phpOnline Crafty Syntax Trellis Desk ExoPHPDesk iQDesk phpMyFAQ Vision Helpdesk Maian Support Support Incident Tracker Groet stef
  14. aangezien de steeds groter groeiende groep aan 50 plussers (doelgroep die nogal wat centen op de bank heeft) zou ik idd service , verkoop en onderhoud gaan verlenen aan laptops , daar zie je al een aantal jaren omzetstijging in. en juist die doelgroep heeft behoefte aan service en onderhoud. just my 2 cents
  15. Hoi Ja dat kan, het enige wat je nodig hebt is een postadres en een voipcloud host. je krijgt dan meestal 2 nummers gratis en je huurt of koopt een toestel. en kunt daarna overal ter wereld waar je ook bent mits je minimaal 256 k/b internet hebt je telefoon of laptop inpluggen en bellen en gebeld worden. Ik zelf betaal nog geen 5 euro voor het abb. per maand. een postadres kun je evt. bij bv . Grenspostadres huren. Als je meeteen een secetaresse erbij moet hebben dan kun je dat bijvoorbeeld doen via LioF centers deze kosten ongeveer 2 hondertjes per maand maar dan heb je wel een mevrouw die de telefoon aanneemt en doorverbind met jouw en een postadres en postbus.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept